مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در دیزین

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.

تله کابین‌های شاله، قله، دره و چمن شما را به بالای قله می‌برند. تله‌کابین دره‌ نسبت به تله‌کابین‌های دیگر، مسیر بیشتری را رفته و به ارتفاع متری می‌رسد. تله کابین چمن هم از رستوران شورع شده و تا ارتفاع متری بالا می‌رود. اگر جرات بیشتری دارید می‌توانید از تله‌سیژ برای رفتن به بالای قله است.فاده کنید. تله‌سیژ‌های قله و چمن در منطقه دیزین قرار دارند. تله‌سیژ نوعی بالابر است. که کابین نداشته و برای بالارفتن باید روی نیمکت نشست.

رستوران چمن، یکی از رستوران‌های لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه می‌دهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافی‌شاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به این مجموعه سر بزنید.


برق صنعتی به کنترل و توزیع الکتریسیته در یک فرآیند صنعتی مرتبط است.. برق صنعتی تنها به صنایع محدود نشده و در بخش های ساختمانی، تجاری، اداری یا بیمارستانی نیز کاربرد دارد. برق صنعتی شامل تکنیک های طراحی مدار الکتریکی، نقشه، نظارت، مفاهیم بنیادی مثل نمادهای برقی، قوانین و روابط ریاضیاتی و بررسی ماشین های الکتریکی، ترانسفرماتورها، منابع تغذیه و ژنراتورها می شود.

شاید عجیب باشد، اما یکی از لوازم ضروری در لیست ابزار برق کار همین فنر است.. فنر سیم کشی برای کشیدن هادی سیم رشته‌ای از طریق لوله‌های فلزی یا PVC است.فاده می‌شود. هنگامی که کابل NM را از داخل حفره‌های دیوار می‌کشید، یک فنر سیم کشی نیز می‌تواند مفید باشد. این ابزاری است. که جهت افزودن یا گسترش مدارهای الکتریکی است.فاده می‌شود. خرید فنر سیم کشی برای برق کاران حرفه‌ای ضروری است.. 

یک وسیله کوچک مانند تراز، به راحتی در یک جعبه ابزار قرار می‌گیرد و برای اطمینان از تراز بودن سطح کار است.فاده می‌شود. درحقیقت، تراز کردن جعبه‌ها و کلید پریزها بسیار مهم است. که همه این کارها توسط تراز لوبیایی انجام می‌شود. تراز باید بخشی از ابزار است.اندارد هر برق کار ماهر باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر