مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در شرق تهران

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


ما در فروشگاه برق صنعتی مراحل فوق را به حداقل رسانده و انواع تجهیزات برق صنعتی را از برندهای معتبر و یا جایگزین معتبر مناسب، با هزینه مناسب و مشاوره رایگان و تضمین اصالت کالا و گارانتی بی نظیر در اختیارتان می گذاریم. از این روست که فروشگاه خود را، ممتاز و لایق شما می دانیم.

یکی دیگر از ابزارهای تخصصی برق کار، سیم کش است.. سیم کش برای برش و جدا کردن عایق از سیم‌های برق است.فاده می‌شود. یک ابزار سیم کش دارای یک ردیف سوراخ‌ها با اندازه مشخص برای جدا کردن سیم‌های با ابعاد مختلف است. و معمولاً شامل فک‌های برش برای برش انتهای سیم می‌باشد. برخی از انواع سیم کش ابزارهای ترکیبی هستند که می‌توانند برای جدا کردن ژاکت وینیل از کابل NM نیز است.فاده شوند. همراه با یک تستر ولتاژ، سیم کش مهمترین ابزار الکتریکی است..

دریل جزء ابزارهای ضروری یک برق کار است.. او می‌تواند برای سوراخ کردن دیوار جهت عبور سیم یا پیچ کردن است.فاده کند. دریل‌ها در انواع برقی و شارژی در بازار موجود هستند. یک دریل پیچ گوشتی می‌تواند هم برای پیچ کردن و برای سوراخ کاری مورد است.فاده قرار گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر