فروش ابزارآلات برق صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


هایپر صنعت فامکو یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات و تجهیزات برق صنعتی و ساختمان شامل اینورتر، کنتاکتور، دژنکتور، کلید کمپکت، کلید اتوماتیک کلید مینیاتوری و غیره برای صنایع بزرگ و کوچک می باشد و با داشتن کارشناسان فنی با تجربه و کار آزموده، فعالیت های گسترده ای در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های صنعتی دارد.

یکی دیگر از ابزارهای تخصصی برق کار، سیم کش است.. سیم کش برای برش و جدا کردن عایق از سیم‌های برق است.فاده می‌شود. یک ابزار سیم کش دارای یک ردیف سوراخ‌ها با اندازه مشخص برای جدا کردن سیم‌های با ابعاد مختلف است. و معمولاً شامل فک‌های برش برای برش انتهای سیم می‌باشد. برخی از انواع سیم کش ابزارهای ترکیبی هستند که می‌توانند برای جدا کردن ژاکت وینیل از کابل NM نیز است.فاده شوند. همراه با یک تستر ولتاژ، سیم کش مهمترین ابزار الکتریکی است..

با خواندن این مطلب شما متوجه خواهید شد که تجهیزات برق صنعتی که به خرید و فروش آن ها مشغول هستید، به کدام جهت سوق دهید. بدین صورت می توانید میزان فروش این تجهیزات را افزایش دهید. از آن طرف هم مشتریان گرامی با سهولت می توانند اجناس مورد نیاز خود را انتخاب و خرید نمایند.



( فروش ) های دیگر