مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در شهر ری

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


با عرض سلام و احترام، لطفا بفرمایید که این محصول را از کجا تهیه کرده اید؟ در صورت خرید این محصول از فامکو طبق برچسب خدمات پس از فروش درج شده روی کالا عمل نمایید یا اگر از جای دیگری خریداری نموده اید بفرمایید تا همکاران واحد تعمیرات با شما تماس بگیرند.

با رشد صنایع، ایجاد شهرک های صنعتی جدید و افزایش فعالیت های تولیدی، موضوع تامین فوری و کامل لوازم و تجهیزات مختلف این صنایع بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه توقف خطوط تولید به دلیل خرابی یک قطعه زیان های بسیاری را می تواند به صاحبان سرمایه و شرکت های صنعتی وارد نماید. پس لزوم داشتن قطعات یدکی برای است.فاده در زمان های حساس برای جلوگیری از توقف خطوط تولید کاملا قابل درک است.. در صنایع مختلف مجموعه ای از قطعات یدکی در زمینه های هیدرولیک و پنوماتیک، برق، مکانیک، الکتروموتور و گیربکس و غیره وجود دارد که تهیه یکجای همه نیاز ها از یک تامین کننده، می تواند راحتی و اطمینان را برای مدیران و صاحبان صنایع فراهم آورد.

یک ولت متر برای خواندن سطوح ولتاژ و تأیید اینکه مدارها روشن یا خاموش هستند است.فاده می‌شود. برخلاف یک تستر مدار، این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا میزان ولتاژی که حمل می‌شود را قرائت کنید. اشکال پیچیده‌تر این ابزار به عنوان مولتی متر شناخته می‌شوند و نه تنها می‌توانند سطوح ولتاژ را بخوانند بلکه توانایی خواندن آمپر، مقاومت و ولتاژ و آمپر DC را نیز دارند. با. این ابزار تخصصی بیشتر توسط برق کاران حرفه‌ای است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر