مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


یک وسیله کوچک مانند تراز، به راحتی در یک جعبه ابزار قرار می‌گیرد و برای اطمینان از تراز بودن سطح کار است.فاده می‌شود. درحقیقت، تراز کردن جعبه‌ها و کلید پریزها بسیار مهم است. که همه این کارها توسط تراز لوبیایی انجام می‌شود. تراز باید بخشی از ابزار است.اندارد هر برق کار ماهر باشد.

از اتاق زیر شیروانی و زیرزمین گرفته تا حفره‌های دیوار و سقف و داخل جعبه‌های برق، مکان‌های تاریک زیادی وجود دارند که برای انجام کارهای تعمیر و بهسازی برق به چراغ قوه نیاز دارند. یک چراغ قوه به همان اندازه که برای راحتی در کار کردن لازم است.، برای حفظ ایمنی نیز وسیله‌ای ضروری است..

در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر