مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در شهریار

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


یکی دیگر از ابزارهای تخصصی برق کار، سیم کش است.. سیم کش برای برش و جدا کردن عایق از سیم‌های برق است.فاده می‌شود. یک ابزار سیم کش دارای یک ردیف سوراخ‌ها با اندازه مشخص برای جدا کردن سیم‌های با ابعاد مختلف است. و معمولاً شامل فک‌های برش برای برش انتهای سیم می‌باشد. برخی از انواع سیم کش ابزارهای ترکیبی هستند که می‌توانند برای جدا کردن ژاکت وینیل از کابل NM نیز است.فاده شوند. همراه با یک تستر ولتاژ، سیم کش مهمترین ابزار الکتریکی است..

انتخاب و خرید لوازم و قطعات بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. چرا که به قول معروف این محصولات با جان و مال مردم سر و کار دارند. کافیست یک قطعه تقلبی بخرید تا خط تولید کارگاه یا کارخانه شما با مشکل اساسی مواجه شود. پس خرید را سر فرصت و با دقت لازم انجام دهید.

با سلام، مهندس خوبی، سلامتی؟ غرض از مزاحمت، می خوام کار نصب تابلو فرمان الکتروموتور انجام بدم، یعنی تازه می خوام شروع کنم. برای بستن هر تابلو به نظرت با وسایل و اینا چیزی برام می مونه تهش یا نه؟ ‌یه توضیحاتی می تونید بدهید؟ ممنون می شم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر