مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در غرب تهران

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در هر حال شما برای اجاره یک خانه ، با توجه به محدودیت بودجه‌تان تصمیم میگیرید و هدف ما هم انتخابی درست برای تصمیمی هوشمند است. تا با مدیریت بودجه ، زمان و سنجش معیار های مد نظر شما برای انتخاب یک خانه ایده‌آل ، در اتخاذ بهترین تصمیم ممکن ، یاری‌گر کاربرانمان باشیم

از جمله مهم ترین و مجبوب ترین مراکز خرید در محله های غرب تهران که در موارد بالا نیز اشاره کردیم، باملند است.. اما علاوه بر باملند و ایران ما، مراکز خرید دیگری مانند تهران مال، مجتمع تجاری تفریحی طوبی می باشد. اما علاوه بر این می توان به مرکز خرید باران، مجتمع تجاری خلیج فارس، مرکز خرید یاس، مجتمع تجاری مالمون، مجتمع تجاری اداری آرتمیس، پاساژ پارامیس، مجتمع تجاری اداری گلستان، مجتمع تجاری اداری مارد، سرزمین کودک آفتاب، بازار طلا و جواهر برلیان، آکادا سنتر، اشاره کرد.

.بوستان افرا (پارک پله) (واقع در خیابان مهستان) .بوستان کودک (واقع در تقاطع بلوار ایران زمین و بلوار خوردین) .بوستان فروردین (واقع در خیابان سیمای ایران) .بوستان ایران زمین (واقع در میدان صنعت بلوار ایران زمین) ۵.بوستان زرافشان (واقع در بلوار فرحزادی) .بوستان مادر (واقع در جنوب شرقی میدان صنعت) .بوستان سدروس (واقع در بلوار ایران زمین) ۸.بوستان سیمای ایران (واقع در فاز ۵ شهرک غرب خیابان سیمای یران) .بوستان سپهر (واقع در بلوار دادمان خیابان درختی) . و بوستان خوارزم (واقع در خیابان خوارزم) از جمله بوستان های واقع در این محله هستند.


یک وسیله کوچک مانند تراز، به راحتی در یک جعبه ابزار قرار می‌گیرد و برای اطمینان از تراز بودن سطح کار است.فاده می‌شود. درحقیقت، تراز کردن جعبه‌ها و کلید پریزها بسیار مهم است. که همه این کارها توسط تراز لوبیایی انجام می‌شود. تراز باید بخشی از ابزار است.اندارد هر برق کار ماهر باشد.

یک ولت متر برای خواندن سطوح ولتاژ و تأیید اینکه مدارها روشن یا خاموش هستند است.فاده می‌شود. برخلاف یک تستر مدار، این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا میزان ولتاژی که حمل می‌شود را قرائت کنید. اشکال پیچیده‌تر این ابزار به عنوان مولتی متر شناخته می‌شوند و نه تنها می‌توانند سطوح ولتاژ را بخوانند بلکه توانایی خواندن آمپر، مقاومت و ولتاژ و آمپر DC را نیز دارند. با. این ابزار تخصصی بیشتر توسط برق کاران حرفه‌ای است.فاده می‌شود.

در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر