فروش ابزارآلات برق صنعتی در لواسان

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد


اهمیت تولید مداوم و ثبات اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست. از نظر کلیه اعضا فروشگاه اینترنتی برق صنعتی ساخت و تولید ، تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی یکی از مهم ترین شغل های مرتبط با صنعت می باشند. در این راستا سیاست گذاری فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با تخصصی شدن هر چه بیشتر و روز افزون مشاغل صنعتی همسو می باشد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین برق صنعتی تمرکز فعالیت های خود را بر روی زمینه های تخصصی برق متمرکز کرده است.. زمینه های اصلی تجهیزات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی برق صنعتی بدین شرح می باشند. برق صنعتی، ترموکوپل، سنسور PT، ترموول، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی. در واقع می توان گفت هر آنچه که به صنعت برق مربوط می باشد.

اکنون هایر صنعت فامکو با دارا بودن پشتوانه ای عظیم از نیروی انسانی با تجربه و متهعد، سابقه طولانی فعالیت صنعتی و اقتصادی و اعتماد مشتریان گرامی توانسته بخش عظیمی از نیاز صنعت کشور به تجهیزات صنعتی و برقی را تامین نماید. بخش بزرگی از مشتریان هایپر صنعت فامکو فعالین اقتصادی و شرکت های خصوصی، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و دولتی و دانشگاه ها می باشند. هایپر صنعت فامکو همچنین از تامین کنندگان (وندور) شرکت ها و صنایع بزرگ است. که برخی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

دریل جزء ابزارهای ضروری یک برق کار است.. او می‌تواند برای سوراخ کردن دیوار جهت عبور سیم یا پیچ کردن است.فاده کند. دریل‌ها در انواع برقی و شارژی در بازار موجود هستند. یک دریل پیچ گوشتی می‌تواند هم برای پیچ کردن و برای سوراخ کاری مورد است.فاده قرار گیرد.



( فروش ) های دیگر