مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در لواسان

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

منطقه حفاظت‌شده ورجین در سال به‌عنوان منطقه حفاظت‌شده معین شد و راه ارتباطی اصلی آن از گردنه قوچک در شرق تهران (تهرانپارس) است.. این منطقه از نظر تنوع زیستی اهمیت زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به حیواناتی همچون قوچ و میش البرز مرکزی، پلنگ، گرگ، خرس قهوه‌ای، کل و بز، گراز و... اشاره کرد. پوشش گیاهی منطقه ورجین نیز گیاهان دارویی متعددی نظیر بومادران، ازمک، زالزالک زرد، بارهنگ سرنیزه‌ای، ریواس، بنفشه معطر، کاکوتی کوهی و غیره را در بر می‌گیرد.


با رشد صنایع، ایجاد شهرک های صنعتی جدید و افزایش فعالیت های تولیدی، موضوع تامین فوری و کامل لوازم و تجهیزات مختلف این صنایع بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه توقف خطوط تولید به دلیل خرابی یک قطعه زیان های بسیاری را می تواند به صاحبان سرمایه و شرکت های صنعتی وارد نماید. پس لزوم داشتن قطعات یدکی برای است.فاده در زمان های حساس برای جلوگیری از توقف خطوط تولید کاملا قابل درک است.. در صنایع مختلف مجموعه ای از قطعات یدکی در زمینه های هیدرولیک و پنوماتیک، برق، مکانیک، الکتروموتور و گیربکس و غیره وجود دارد که تهیه یکجای همه نیاز ها از یک تامین کننده، می تواند راحتی و اطمینان را برای مدیران و صاحبان صنایع فراهم آورد.

شاید مهم‌ترین ابزار الکتریکی تخصصی که می‌توانید داشته باشید، یک تستر ولتاژ باشد. یک تستر ولتاژ برای بررسی ایمنی سریع تجهیزات است.فاده می‌شود تا مطمئن شد قبل از شروع کار روی سیم برق یا دستگاه، ولتاژی وجود ندارد. تسترهای ولتاژ غیر تماسی که با باتری تغذیه می‌شوند، ساده‌ترین و ایمن‌ترین انواع تسترها هستند زیرا می‌توانند الکتریسیته را فقط با قرار گرفتن در نزدیکی شیار خروجی یا سیم تشخیص دهند. 

سلام، وقتتون بخیر. من آبیاری قطره ای مجوز برق گرفتم. حالا می خوام کاراشو انجام دهم. گفتن باید با یه شرکت قرارداد ببندی. آیا شرکت مال همون شهر خودم باید باشه یا از شهرستان همجوار هم می تونن بیان کار کنن؟ برای نصب و راه اندازی یک ترانس کیلووات با کلیه تجهیزات تا مرحله است.ارت چقد هزینه بر می داره؟ بر فرض فاصله متر از تیر برق و یک تیر برق هم لازم باشه.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر