فروش ابزارآلات برق صنعتی در ورامین

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


شاید عجیب باشد، اما یکی از لوازم ضروری در لیست ابزار برق کار همین فنر است.. فنر سیم کشی برای کشیدن هادی سیم رشته‌ای از طریق لوله‌های فلزی یا PVC است.فاده می‌شود. هنگامی که کابل NM را از داخل حفره‌های دیوار می‌کشید، یک فنر سیم کشی نیز می‌تواند مفید باشد. این ابزاری است. که جهت افزودن یا گسترش مدارهای الکتریکی است.فاده می‌شود. خرید فنر سیم کشی برای برق کاران حرفه‌ای ضروری است.. 

شاید مهم‌ترین ابزار الکتریکی تخصصی که می‌توانید داشته باشید، یک تستر ولتاژ باشد. یک تستر ولتاژ برای بررسی ایمنی سریع تجهیزات است.فاده می‌شود تا مطمئن شد قبل از شروع کار روی سیم برق یا دستگاه، ولتاژی وجود ندارد. تسترهای ولتاژ غیر تماسی که با باتری تغذیه می‌شوند، ساده‌ترین و ایمن‌ترین انواع تسترها هستند زیرا می‌توانند الکتریسیته را فقط با قرار گرفتن در نزدیکی شیار خروجی یا سیم تشخیص دهند. 

طراحی و اجرای انواع تابلو برق های صنعتی ساده و پیشرفته، انواع بانک ها خازنی، انواع تابلو های توزیع برق، انواع پست های برق، طراحی و اجرای سیستم های برقی کارخانه جات، گلخانه ها، موتورخانه و سردخانه ها، طراحی و ساخت انواع تابلو برق های کنتوری با تاییده اداره برق است.ان تهران، طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون کارخانجات، فروش انواع تجهیزات صنعتی شامل دژنگتورها، سکسیونر ها، کلید های اتوماتیک هوایی و کمپکت، کلیدهای مینیاتوری، کنتاکتورها، اینورتر ها، درایو ها، سافت است.ارتر ها، سیم و کابل و متعلقات سیم و کابل، انواع نظم دهنده های سیم و کابل و تجهیزات مدیریت سیم و کابل، انواع است.راکچر های تابلو برق دیواری و ایستاده، پایه چراغ های روشنایی، انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی و سایر تجهیزات برقی دیگر، بخشی از فعالیت های واحد برق صنعتی در مجموعه هایپر صنعت فامکو می باشد.



( فروش ) های دیگر