مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در ورامین

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

برج علاءالدوله یا برج آرامگاه علاءالدین به سیدفخرالدین حسن علاءالدوله (سلطان علاءالدین خوارزم شاه) تعلق دارد که گفته می‌شود در منطقه نفوذ زیادی داشته‌ است. و بر این منطقه حکومت می‌کرد. این برج تاریخی در سال ۵ هجری شمسی احداث شده است.. طراحی این برج ترکیبی از معماری زمان مغول، دوره آق قویوتلو و قره قزیونلو است.. این برج با ارتفاع حدود متر، در نزدیکی شمال مسجد جامع ورامین قرار دارد و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است..  قسمت اول با بدنه‌ای مدور به ارتفاع متر که بخش اصلی بنا را تشکیل می‌دهد و قسمت دوم که شامل گنبدی مخروطی شکل و بزرگ به ارتفاع ۵ متر است. و روی قسمت اول قرار دارد. کتیبه‌ای در محل اتصال بخش است.وانه‌ای و بخش مخروطی برج وجود داشت که متاسفانه بخشی از آن از بین رفته است. و قابل خواندن نیست. این کتیبه مربوط به اواخر قرن هفت هجری است.. برج علاءالدوله به گورهای سلطنتی شباهت دارد و جز بناهای مذهبی شمرده نمی‌شود. اجساد در این بناها در سرداب نگهداری می‌شدند. مردم ورامین این برج را متعلق به رهگذری می‌دانند که در اوایل قرن حاضر بعد از فوت در این محل دفن شده است..  


یک ولت متر برای خواندن سطوح ولتاژ و تأیید اینکه مدارها روشن یا خاموش هستند است.فاده می‌شود. برخلاف یک تستر مدار، این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا میزان ولتاژی که حمل می‌شود را قرائت کنید. اشکال پیچیده‌تر این ابزار به عنوان مولتی متر شناخته می‌شوند و نه تنها می‌توانند سطوح ولتاژ را بخوانند بلکه توانایی خواندن آمپر، مقاومت و ولتاژ و آمپر DC را نیز دارند. با. این ابزار تخصصی بیشتر توسط برق کاران حرفه‌ای است.فاده می‌شود.

در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..

طراحی و اجرای انواع تابلو برق های صنعتی ساده و پیشرفته، انواع بانک ها خازنی، انواع تابلو های توزیع برق، انواع پست های برق، طراحی و اجرای سیستم های برقی کارخانه جات، گلخانه ها، موتورخانه و سردخانه ها، طراحی و ساخت انواع تابلو برق های کنتوری با تاییده اداره برق است.ان تهران، طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون کارخانجات، فروش انواع تجهیزات صنعتی شامل دژنگتورها، سکسیونر ها، کلید های اتوماتیک هوایی و کمپکت، کلیدهای مینیاتوری، کنتاکتورها، اینورتر ها، درایو ها، سافت است.ارتر ها، سیم و کابل و متعلقات سیم و کابل، انواع نظم دهنده های سیم و کابل و تجهیزات مدیریت سیم و کابل، انواع است.راکچر های تابلو برق دیواری و ایستاده، پایه چراغ های روشنایی، انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی و سایر تجهیزات برقی دیگر، بخشی از فعالیت های واحد برق صنعتی در مجموعه هایپر صنعت فامکو می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر