مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در پیشوا

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


یک وسیله کوچک مانند تراز، به راحتی در یک جعبه ابزار قرار می‌گیرد و برای اطمینان از تراز بودن سطح کار است.فاده می‌شود. درحقیقت، تراز کردن جعبه‌ها و کلید پریزها بسیار مهم است. که همه این کارها توسط تراز لوبیایی انجام می‌شود. تراز باید بخشی از ابزار است.اندارد هر برق کار ماهر باشد.

طراحی و اجرای انواع تابلو برق های صنعتی ساده و پیشرفته، انواع بانک ها خازنی، انواع تابلو های توزیع برق، انواع پست های برق، طراحی و اجرای سیستم های برقی کارخانه جات، گلخانه ها، موتورخانه و سردخانه ها، طراحی و ساخت انواع تابلو برق های کنتوری با تاییده اداره برق است.ان تهران، طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون کارخانجات، فروش انواع تجهیزات صنعتی شامل دژنگتورها، سکسیونر ها، کلید های اتوماتیک هوایی و کمپکت، کلیدهای مینیاتوری، کنتاکتورها، اینورتر ها، درایو ها، سافت است.ارتر ها، سیم و کابل و متعلقات سیم و کابل، انواع نظم دهنده های سیم و کابل و تجهیزات مدیریت سیم و کابل، انواع است.راکچر های تابلو برق دیواری و ایستاده، پایه چراغ های روشنایی، انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی و سایر تجهیزات برقی دیگر، بخشی از فعالیت های واحد برق صنعتی در مجموعه هایپر صنعت فامکو می باشد.

با سلام، مهندس خوبی، سلامتی؟ غرض از مزاحمت، می خوام کار نصب تابلو فرمان الکتروموتور انجام بدم، یعنی تازه می خوام شروع کنم. برای بستن هر تابلو به نظرت با وسایل و اینا چیزی برام می مونه تهش یا نه؟ ‌یه توضیحاتی می تونید بدهید؟ ممنون می شم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر