فروش ابزارآلات دستی در اسلامشهر

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


کاربرد چکش‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست. تقریبا کسی نیست که کار با آنها را بلد نباشد و از آنها یکبار است.فاده نکرده باشد. چکش ابزاری برای کوبش میخ است. که گاه برای تخریب نیز است.فاده می‌شود. آروا مدل مختلف چکش در زیردسته‌های چکش دو شاخ، چکش لاستیکی و چکش مهندسی ارائه می‌کند.

به جز این موارد اشاره شده، از قیچی، کاتر، کمان اره، روغن دان، نردبان، گاز انبر، آچارها و انبرهای دیگر می‌توان به عنوان ابزارهای دستی عمومی دیگر نام برد. در کنار این محصولات عمومی‌تر اما ابزارهای دستی صنایع تخصصی هم وجود دارد؛ قلم موها و ابزار رنگ و نقاشی، وسایل و ابزارهای دستی ساختمان سازی، گیره و پیچ دستی چوب، مغار، درفش و سایز ابزارآلات نجاری، آچار میکرومتر، بکس‌ها و انواع ابزار مکانیکی، محصولات ابزار دقیق مثل گونیا، خط کش، آچار میکرومتر و غیره ... لیست بی‌پایانی را تشکیل می‌دهند که این عناوین نیز نوع حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر ابزار دستی لقب می‌گیرند.

جک‌ خودرو یا جک ماشین، ابزاری برای تنظیم ارتفاع هستند. معمولا یک جک ساده را به هنگام تعویض تایر ماشین دیده‌اید. شرکت آروا، انواعی از جک های مکانیکی، شامل جک های سوسماری، جک صافکاری، جک روغنی و جک خرک به بازار عرضه می‌کند که مطابق است.انداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند.



( فروش ) های دیگر