فروش ابزارآلات دستی در بازار لاله زار

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نام این ابزار از شکل دهانه آن که شبیه به منقار کلاغ است. گرفته شده است.. فک این ابزار طوری ساخته شده یکی از آنها به یک دسته وصل و ثابت بوده و دیگر در طول دسته حرکت می‌کند و در چند سایز و زاویه دلخواه کاربر قفل می‌شود. در نتیجه این دو فک در زاویه بین درجه و بالاتر ابعاد کارگیر مختلفی را با تکان دادن دسته‌ها به وجود می‌آورند و به دلیل امکان تغییر این زوایا، ظرفیت دهانه این انبر گستردگی متعددی پیدا می‌کند. حال بخاطر طرح خاص و کلاغی این فک‌ها، این انبر آماده گرفتن انواع سطوح، بخصوص قطعات بدون اشکال هندسی درست و فضاهای با دسترسی محدود و تنگ است..

بیت یا نوک پیچ گوشتی (و یا سر پیچ گوشتی) نوعی ابزار کوچک است. که خود به تنهایی کارایی ندارد. بیت پیچگوشتی یک قطعه کوچک فلزی با سطح مقطع شش ضلعی و نوک دو سو، چهار سو و حتی آلنی و ستاره ای است.. این قطعه از سمت گوش خود بر روی یک ابزار شبیه به دسته پیچ گوشتی و یا دستگاه پیچ گوشتی شارژی و برقی نصب می‌شود و به این ترتیب می‌توان با نوک آن انواع اتصالات و پیچ‌ها را باز و بسته کرد. بیشترین فروش این نوع ابزار بصورت ستی و با اندازه‌های است.اندارد کوچک به بزرگ بوده و بسیاری از کاربران بجای خرید چند پیچ گوشتی جداگانه و بزرگ، از یک دستگاه پیچ بند برقی و شارژی و یا دسته پیچگوشتی با چند مدل بیت بهره می‌برند.

ترکیبی از یک انبردست و آچار فرانسه شاید تعریف جالبی برای این ابزار باشد. یک وسیله که کار اصلی آن گرفتن محکم و پر قدرت یک قطعه است.. انبر قفلی دارای دو فک آج دار بوده و با سایزی نزدیک به آچار فرانسه ساخته می‌شود. دهانه فک این انبر ابتدا با یک پیچ تنظیم می‌شود و بعد از گرفتن اولیه قطعه، توسط یک اهرم کوچکتر داخلی یا همان اهرم قفل کننده-رها کننده، قفل می‌شود و به این ترتیب با نیروی زیادی قطعه بین آن دو فک محکم می‌شود. بعد از اتمام کار نیز با همان اهرم یا ضامن رهاکننده فک ها باز و از قطعه جدا می‌شوند. اهرم فک انبر قفلی با دو مکانیزم آلمانی و آمریکایی ساخته می‌شود که تفاوت آنها در جهت قفل و رها کردن است.. در نوع آلمانی، اهرم رو به داخل دستگاه فک را باز و رها می‌کند؛ در نوع آمریکایی این جهت برعکس است.. فک‌های این ابزار در ابعاد و مدل‌های مختلف و جهت انواع کاربری ساخته می‌شوند.



( فروش ) های دیگر