فروش ابزارآلات دستی در دماوند

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهر در حال حاضر دو بیمارستان؛ سوم شعبان و حضرت فاطمه وجود دارد. بیمارستان سوم شعبان دماوند در محوطه‌ای به مساحت ٬ مترمربع و زیربنای ۵٬ متر مربعی، دارای تخت فعال می‌باشد که به گفتهٔ رئیس دانشگاه شهیدبهشتی تهران ۵ تخت دیگر نیز باید به آن اضافه گردد. این بیمارستان در سال ، با تخت شروع به کار نمود و از سال ۸ فعالیت خود را در ساختمان جدید در نزدیکی محلهٔ جیلارد ادامه داده‌است. این بیمارستان در حال حاضر به عنوان کلینیکی تخصصی، دارای تجهیزات پاراکلینیک مثل دستگاه‌های تصویربرداری و

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


یار سوم و انبر محبوب در کنار دم باریک و انبردست، سیم چین نام می‌گیرد. سیم چین همانطور که از نامش پیداست برای قطع سیم‌های مختلف مسی، مفتولی و... کاربرد دارد و حتی گاهی از آن برای قطع میخ و کارهای برشی نه چندان قوی هم است.فاده می‌شود. اما این انبر هم مثل دو ابزار قبلی، حالا بعد از این همه سال و در تولیدات جدید خود از اختراعات و شیوه‌های جدید ساخت بهره می‌برد. سیم چین‌های بازار امروز دیگر تنها بصورت مدل ساده و کلاسیک نیستند؛ هنگام خرید سیم چین به مواردی چون سیم چین کله گاوی، سیم چین کف چین، سیم چین الکترونیک، صنعتی و فشار قوی نیز بر می‌خورید. هر کدام از اینها کارایی خود را دارند. کله گاوی همان سیم چین معمولی اما با فک‌هایی قوی‌تر و بزرگتر و برای سیم‌های قطورتر است.؛ کف چین برای قطع سیم‌های چسبیده به سطح کار با دسترسی سخت، نوع الکترونیک مخصوص کارهای ظریف و کیت الکترونیکی و مدل صنعتی و فشار قوی نیز برای کار با برق فشار قوی طراحی شده است.. سیم‌چین‌ها نسبت به جثه خود فک قدرتمندی دارند اما به یاد داشته باشید که همه چیز را نمی‌توان با آنها برش داد و ممکن است. تیغه فک در است.فاده غیر اصولی آسیب ببیند.

مورد بعدی شاید مثل ابزار قبلی بصورت عمومی پرکاربرد نباشد اما در بسیاری از جعبه ابزارهای خانگی، شخصی و ... یافت می‌شود. سیم لخت کن مخصوص برداشتن روکش سیم بدون آسیب زدن به بخش فلزی مسی و رسانای آن است.. بعد از سیم لخت کن‌های ساده و معمولی قدیمی که کار را کمی سخت می‌کردند، حالا سیم لخت کن اتوماتیک براحتی این کار را انجام می‌دهد. در مدل‌های اتوماتیک کافی‌ست سر سیم را با توجه به ضخامت آن در جایگاه و سوراخ درست سیم لخت کن قرار دهید؛ بعد از بستن دسته‌ها، ابتدا دو فکی که سمت یک دسته قرار دارد سیم را محکم می‌گیرد و بعد روی فک دسته مقابل که دارای سوراخ سیم‌هاست کار لخت کردن سیم براحتی و سرعت انجام می‌شود. غیر از این دو نوع، چند مدل دیگر سیم لخت کن مثل کلاغی،  فنر دار و ... هم ساخته می‌شود که نحوه کار با آنها کمی متفاوت است..

نام این ابزار از شکل دهانه آن که شبیه به منقار کلاغ است. گرفته شده است.. فک این ابزار طوری ساخته شده یکی از آنها به یک دسته وصل و ثابت بوده و دیگر در طول دسته حرکت می‌کند و در چند سایز و زاویه دلخواه کاربر قفل می‌شود. در نتیجه این دو فک در زاویه بین درجه و بالاتر ابعاد کارگیر مختلفی را با تکان دادن دسته‌ها به وجود می‌آورند و به دلیل امکان تغییر این زوایا، ظرفیت دهانه این انبر گستردگی متعددی پیدا می‌کند. حال بخاطر طرح خاص و کلاغی این فک‌ها، این انبر آماده گرفتن انواع سطوح، بخصوص قطعات بدون اشکال هندسی درست و فضاهای با دسترسی محدود و تنگ است..



( فروش ) های دیگر