فروش ابزارآلات دستی در رباط کریم

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


پیچ‌ گوشتی‌ها ابزاری هستند که برای باز و بسته کردن پیچ است.فاده می‌شوند. این ابزار به حدی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که تصور یک جعبه ابزار بدون آن‌ها، تا حد زیادی غیرممکن است.. فازمترها نیز ابزاری مشابه با پیچ‌ گوشتی هستند که برای تعیین جریان برق در یک دستگاه یا پریز برق از آن است.فاده می‌شود. شرکت آروا انواعی از فازمترها، پیچ‌گوشتی‌ها و ست‌های آنها، ارائه می‌دهد.

قبل از اختراع اره‌ها، از تبرها برای قطع و برش درختان است.فاده می‌کردند. شرکت آروا دو تبر با ساختاری ارگونومیک به بازار عرضه می‌کند. این ابزار دارای دسته فایبر گلاس با روکش لاستیکی ضد لغزش و نرم است. که با Epoxyresin مخصوص به قسمت فلزی تبر چسبیده است..

این ابزار امروز در اصل یکی از محتویات جعبه بکس است.. آچار جغجغه‌ای یک وسیله فلزی نه چندان بلند با دسته آج دار و یا روکش دار لاستیکی است. که سر بکس به آن متصل شده و کار بستن و باز کردن مهره با آن انجام می‌شود. آچار جغجغه به دلیل عملکرد سریع و مکانیزم چرخان توسط جغجغه درونی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دستی امروزی است. که در اندازه‌ها و طول‌های مختلفی ساخته می‌شود. در خرید آچار جغجغه به طول و اندازه درایو (سر چهارضلعی نری مربعی) آن باید توجه کرد. این سرهای مربعی سایزهای است.اندارد اینچی دارند و برای درایوهای مختلف بکس متفاوت هستند.



( فروش ) های دیگر