فروش ابزارآلات دستی در شرق تهران

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


ترکیبی از یک انبردست و آچار فرانسه شاید تعریف جالبی برای این ابزار باشد. یک وسیله که کار اصلی آن گرفتن محکم و پر قدرت یک قطعه است.. انبر قفلی دارای دو فک آج دار بوده و با سایزی نزدیک به آچار فرانسه ساخته می‌شود. دهانه فک این انبر ابتدا با یک پیچ تنظیم می‌شود و بعد از گرفتن اولیه قطعه، توسط یک اهرم کوچکتر داخلی یا همان اهرم قفل کننده-رها کننده، قفل می‌شود و به این ترتیب با نیروی زیادی قطعه بین آن دو فک محکم می‌شود. بعد از اتمام کار نیز با همان اهرم یا ضامن رهاکننده فک ها باز و از قطعه جدا می‌شوند. اهرم فک انبر قفلی با دو مکانیزم آلمانی و آمریکایی ساخته می‌شود که تفاوت آنها در جهت قفل و رها کردن است.. در نوع آلمانی، اهرم رو به داخل دستگاه فک را باز و رها می‌کند؛ در نوع آمریکایی این جهت برعکس است.. فک‌های این ابزار در ابعاد و مدل‌های مختلف و جهت انواع کاربری ساخته می‌شوند.

نام این ابزار از شکل دهانه آن که شبیه به منقار کلاغ است. گرفته شده است.. فک این ابزار طوری ساخته شده یکی از آنها به یک دسته وصل و ثابت بوده و دیگر در طول دسته حرکت می‌کند و در چند سایز و زاویه دلخواه کاربر قفل می‌شود. در نتیجه این دو فک در زاویه بین درجه و بالاتر ابعاد کارگیر مختلفی را با تکان دادن دسته‌ها به وجود می‌آورند و به دلیل امکان تغییر این زوایا، ظرفیت دهانه این انبر گستردگی متعددی پیدا می‌کند. حال بخاطر طرح خاص و کلاغی این فک‌ها، این انبر آماده گرفتن انواع سطوح، بخصوص قطعات بدون اشکال هندسی درست و فضاهای با دسترسی محدود و تنگ است..

وسیله دیگری برای جمع کردن ابزارها، کیف ابزار است. که در موارد زیادی جایگزین جعبه ابزار خواهد شد. متاسفانه جعبه ابزارها انعطاف پذیر نیستند؛ اگر بخواهید در ارتفاع و یا شرایط خاصی کار کنید، شاید یک جعبه ابزار فلزی و پلاستیکی با ابعاد بدون تغییر مشکل‌زا باشد، اما کیف ابزار این مسائل را برطرف می‌کند. کیف ابزارها در چندین مدل و نوع مختلف مثل ساده، کوله پشتی ابزار، کیف کمری، جلیقه ابزار، کیف ابزار لپ تاپی و ... ساخته می‌شوند. این وسیله بهترین گزینه برای کار در مواقعی است. که نیاز به حمل زیاد و سنگین ابزارها نزدیک به سطح کار ندارید و به دنبال موردی هستید که بیشتر ابزارهای دستی در مواقع لزوم و در محل کار کنار دست‌تان باشد. در خرید کیف ابزار، سایز، نوع کاربری و کیفیت ساخت بسیار مهم است..



( فروش ) های دیگر