فروش ابزارآلات دستی در شهر جدید اندیشه

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


به جز این موارد اشاره شده، از قیچی، کاتر، کمان اره، روغن دان، نردبان، گاز انبر، آچارها و انبرهای دیگر می‌توان به عنوان ابزارهای دستی عمومی دیگر نام برد. در کنار این محصولات عمومی‌تر اما ابزارهای دستی صنایع تخصصی هم وجود دارد؛ قلم موها و ابزار رنگ و نقاشی، وسایل و ابزارهای دستی ساختمان سازی، گیره و پیچ دستی چوب، مغار، درفش و سایز ابزارآلات نجاری، آچار میکرومتر، بکس‌ها و انواع ابزار مکانیکی، محصولات ابزار دقیق مثل گونیا، خط کش، آچار میکرومتر و غیره ... لیست بی‌پایانی را تشکیل می‌دهند که این عناوین نیز نوع حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر ابزار دستی لقب می‌گیرند.

این ابزار جایگاهی بین یک وسیله عمومی و غیر عمومی دارد. پرچ کردن کاری پر است.فاده نیست اما بسیاری از مردم و البته کسانی که مربوط به کارشان است. از آن بهره می‌برند. انبر پرچ وسیله‌ای برای چفت کردن همیشگی و ماندگار دو قطعه و سطح با کمک میخی مخصوص به نام میخ پرچ است.. این ابزار با نازل‌های در سایز است.اندارد ساخته شده و بعد از قرار گرفتن میخ بر روی آن و گذاشتن ابزار روی سوراخ در سطح کار، با کمک فشار و نیروی دست کار پرچ انجام می‌شود. انبر پرچ ابعاد بزرگ و کوچک و در چند مدل تک دسته، دو دسته، آکاردئونی و... ساخته می‌شود.

ابزاری آشنا برای تمام اشخاص دست به آچار جهت کار با انواع اتصالات و مهره‌های چند ضلعی است.. آچار فرانسه از قدیمی‌ترین ابزارهای دستی بوده که به دلیل فک و دهانه کارگیر قابل تنظیم بازه کاربری بزرگی دارد. دسته اصلی که گاهی با روکش ساخته می‌شود، فک ثابت و فک متغیر با پیچ تنظیم اجزای اصلی این آچار هستند. بدنه معمولا از فولاد و آلیاژهای آن ساخته شده و گاهی مجهز به عایق حفاظتی است. و فک های آن نیز در برخی موارد بصورت پهن و بلند ساخته می‌شود. با غلتک این آچار می‌توان دهانه و فک را به اندازه دلخواه تنظیم کرد و بجای چند آچار تخت تکی با سایزهای متفاوت، از یک آچار فراسه بهره برد.



( فروش ) های دیگر