فروش ابزارآلات دستی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.


شاید آشناترین انبر در صنعت برای عموم مردم این ابزار باشد. انبردست یار همیشگی در خانه و محل کار و... که بعید است. هیچ آدم بالغی تابحال یکبار آن را در دست نگرفته باشد. انبردست‌های ابتدایی و گذشته کیفیت بالا و گستردگی کاربری نداشتند؛ اما مدل‌های جدید امروزی تنها دو فک کارگیر ساده ندارند، بلکه مجهز به سیم چین، دسته عایق، فک آج دار و .... هم شده‌اند. از این وسیله برای کارهای ساده و عادی گرفتن قطعه است.فاده می‌شود و مصرف بسیار بالایی در تمام کشورها دارد. انبردستها بر اساس سایز و طول‌شان از هم جدا شده و لقب ضعیف و قوی می‌گیرند. البته که مدل‌هایی با عنوان فشار قوی نیز وجود دارد که به دلیل جنس مناسب فلزی و عایق برق فشار قوی دسته‌هایش مخصوص کار بار برق ولتاژ بالاست.

پیچ‌ گوشتی‌ها ابزاری هستند که برای باز و بسته کردن پیچ است.فاده می‌شوند. این ابزار به حدی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که تصور یک جعبه ابزار بدون آن‌ها، تا حد زیادی غیرممکن است.. فازمترها نیز ابزاری مشابه با پیچ‌ گوشتی هستند که برای تعیین جریان برق در یک دستگاه یا پریز برق از آن است.فاده می‌شود. شرکت آروا انواعی از فازمترها، پیچ‌گوشتی‌ها و ست‌های آنها، ارائه می‌دهد.

هر آنچه که از ابزار آلات دستی می‌شناسید و در دسته بندی بالا قرار نگرفته است.، می‌توانید در این دسته بیابید. از برانکارد، تلمبه پایی و تلمبه دستی گرفته تا چسب مایع،‌ دستگاه پرس لوله، روغن‌دان، قلم بنایی، گرمکن بدون کلاج و گریس پمپ هندی.



( فروش ) های دیگر