فروش ابزارآلات دستی در لواسان

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.


احتمالا نیازی به معرفی این دو دوست همیشگی نیست. پیچ گوشتی دستی همراه قدیمی انسان برای یاری رساندن در باز و بسته کردن انواع پیچ بوده و نوع دوسو و چهارسو معرف همگان است.. تنها نکته اینکه به دلیل نیاز کاربر به ضربه زدن بر روی پیچ‌ها، خیلی زود نوع ضربه خور آن هم ساخته شد و در دسترس قرار گرفت. پیچ گوشتی‌ها حالا بر اساس شکل نوک، سایز است.اندارد نوک و طولشان از هم جدا شده و در مدل‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند. مسلما برای یک پیچ با اندازه و مدل خاص باید پیچ گوشتی مربوط به خودش را تهیه کنید.

چراغ‌ قوه و پروژکتور ابزاری کاربردی هستند که به هنگام عدم وجود منبع نور یا کم نور بودن به کار می‌آیند. برای همین است.فاده از این ابزارها در سفر، کوه‌نوردی، دوچرخه‌سواری و دیگر کارهایی از این قبیل ضروری است.. آروا تمام انواع چراغ قوه و پروژکتورهایش را با بدنه‌ای سبک و نشکن ساخته است. تا طول عمر آن‌ها بالا رود.

انبرها، ابزاری دو شاخ با یک اتصال در میانه است. که به منظور کارهایی نظیر برش و نگه داشتن سیم از آنها است.فاده می‌شود. انبرها انواع گوناگونی دارند. انبرهایی که شرکت آروا عرضه می‌کند، به شرح زیر است.: انبر آرماتوربندی، انبر پرچ، انبردست، انبر قفلی، انبر خار باز کن، دم باریک و سیم چین



( فروش ) های دیگر