فروش ابزارآلات دستی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مورد بعدی شاید مثل ابزار قبلی بصورت عمومی پرکاربرد نباشد اما در بسیاری از جعبه ابزارهای خانگی، شخصی و ... یافت می‌شود. سیم لخت کن مخصوص برداشتن روکش سیم بدون آسیب زدن به بخش فلزی مسی و رسانای آن است.. بعد از سیم لخت کن‌های ساده و معمولی قدیمی که کار را کمی سخت می‌کردند، حالا سیم لخت کن اتوماتیک براحتی این کار را انجام می‌دهد. در مدل‌های اتوماتیک کافی‌ست سر سیم را با توجه به ضخامت آن در جایگاه و سوراخ درست سیم لخت کن قرار دهید؛ بعد از بستن دسته‌ها، ابتدا دو فکی که سمت یک دسته قرار دارد سیم را محکم می‌گیرد و بعد روی فک دسته مقابل که دارای سوراخ سیم‌هاست کار لخت کردن سیم براحتی و سرعت انجام می‌شود. غیر از این دو نوع، چند مدل دیگر سیم لخت کن مثل کلاغی،  فنر دار و ... هم ساخته می‌شود که نحوه کار با آنها کمی متفاوت است..

نام این ابزار از شکل دهانه آن که شبیه به منقار کلاغ است. گرفته شده است.. فک این ابزار طوری ساخته شده یکی از آنها به یک دسته وصل و ثابت بوده و دیگر در طول دسته حرکت می‌کند و در چند سایز و زاویه دلخواه کاربر قفل می‌شود. در نتیجه این دو فک در زاویه بین درجه و بالاتر ابعاد کارگیر مختلفی را با تکان دادن دسته‌ها به وجود می‌آورند و به دلیل امکان تغییر این زوایا، ظرفیت دهانه این انبر گستردگی متعددی پیدا می‌کند. حال بخاطر طرح خاص و کلاغی این فک‌ها، این انبر آماده گرفتن انواع سطوح، بخصوص قطعات بدون اشکال هندسی درست و فضاهای با دسترسی محدود و تنگ است..

این ابزار امروز در اصل یکی از محتویات جعبه بکس است.. آچار جغجغه‌ای یک وسیله فلزی نه چندان بلند با دسته آج دار و یا روکش دار لاستیکی است. که سر بکس به آن متصل شده و کار بستن و باز کردن مهره با آن انجام می‌شود. آچار جغجغه به دلیل عملکرد سریع و مکانیزم چرخان توسط جغجغه درونی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دستی امروزی است. که در اندازه‌ها و طول‌های مختلفی ساخته می‌شود. در خرید آچار جغجغه به طول و اندازه درایو (سر چهارضلعی نری مربعی) آن باید توجه کرد. این سرهای مربعی سایزهای است.اندارد اینچی دارند و برای درایوهای مختلف بکس متفاوت هستند.



( فروش ) های دیگر