فروش ابزارآلات دستی در ورامین

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی شهرستان ورامین، مسجد جامع آن است.. این مسجد از قدیمی‌ترین مساجد قاره‌ آسیا و نمونه‌ منحصربه‌فردی از معماری اسلامی محسوب می‌شود‌. مسجد جامع ورامین در مرکز این شهر و در دوران ایلخانان به دستور سلطان محمد خدابنده ساخته شد و در دوران پسرش به پایان رسید. این مسجد با چهار ایوان و در شکل مستطیلی با در مساحت در متر بنا شد و در ساخت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ زیادی شده است.‌. همین‌طور گچ‌بری‌های این مسجد یکی از زیباترین نمونه‌های گچ‌بری ایرانی محسوب می‌شوند.


وسیله‌ای محبوب مخصوص کار با لوله‌ها و باز و بسته کردن اتصالات با اشکال خاص و مختلف که سایر ابزارهای با فک هندسی است.اندارد قادر به انجام نیستند. آچار شلاقی به نوعی آچار فرانسه لوله‌کشان محسوب می‌شود. وسیله‌ای تک دسته یا دو دسته که دو فک قدرتمند مجهز به آج دارد و برای گرفتن سطوح گرد، چند وجهی و ... ایده‌آل خواهد بود. گشتاور بالا و فشاری که با این آچار می‌توان به سطح کار وارد کرد این وسیله را به موردی حیاتی در تمام جعبه ابزارها بدل کرده است.. هنگام خرید یک آچار شلاقی به ماکزیمم باز شدن سایز دو فک و طول آن باید دقت کرد.

روبیکن نام یک برند ژاپنی است.. شرکت آروا، علاوه بر ارائه محصولات تولید داخل، تعدادی از ابزارهای دستی خود را، از برند روبیکن عرضه می‌کند. برای همین این دسته از محصولات، از سایر محصولات دیگر جدا شده‌اند. در این دسته انواعی از انبرها، بکس‌های بادی، جعبه بکس، جغجغه بادی، دم باریک، ست آچار، سری پیچ‌گوشتی، سیم‌چین و قیچی قرار می‌گیرد.

برای دسترسی به مکان‌هایی با ارتفاع بالا، مانند دسترسی برای تمیز کردن لوستر خانه، است.فاده از یک نردبان بسیار کارآمد است.. نردبان‌های آروا قابلیت تحمل وزن تا ۵ کیلوگرم را دارند و از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته شده‌اند؛ برای همین سبک‌اند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند.



( فروش ) های دیگر