فروش ابزارآلات دستی در پیشوا

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


پتک نیز نوعی چکش اما در اندازه بسیار بزرگتر است. که مثل برادر کوچکتر خود برای کاربری‌های مختلف ساخته می‌شود. معروفترین پتک‌ها، نوع معماری هستند که بیشتر برای تخریب دستی دیوار و بتن است.فاده شده و نیازمند صرف نیروی زیاد اند. کار با پتک‌های بزرگ آسان نیست و به دلیل سنگینی آنها، کاربر بیشتر احساس خستگی خواهد کرد. پتک نجاری اما بسیار کوچکتر از نوع آهنی و فلزی بوده و مخصوص ضربه و کار بر روی سطوح چوبی و ابزار نجاری است.. سر پتک‌ها نیز مثل چکش‌ها با حالات مختلف و برای انواع کارها ساخته می‌شوند.

غیر از این عناوین برخی اسامی دیگر نیز هستند که کمی از حالت عمومی فاصله گرفته و بیشتر است.فاده تخصصی و مربوط به فیلد کاری خود را دارند. در واقع عموم مردم از آن است.فاده نمی‌کنند. ابزارهای دستی معماری مثل تراز دستی، قلم بنایی و ...؛ یا وسایل نجاری و نقاشی مثل گونیا، قلم مو، رنده، مارکر، منگنه کوب صنعتی؛ و یا نام‌های دیگر مثل الماس شیشه بری، خط کش صنعتی، چسب صنعتی، انواع بکس، سوهان چوب و فلز و غیره ... از جمله ابزارهای دستی است. که شاید مورد مصرف برای همگان نبوده و در تمام جعبه ابزارهای خانگی و عمومی پیدا نمی‌شوند.

پیچ‌ گوشتی‌ها ابزاری هستند که برای باز و بسته کردن پیچ است.فاده می‌شوند. این ابزار به حدی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که تصور یک جعبه ابزار بدون آن‌ها، تا حد زیادی غیرممکن است.. فازمترها نیز ابزاری مشابه با پیچ‌ گوشتی هستند که برای تعیین جریان برق در یک دستگاه یا پریز برق از آن است.فاده می‌شود. شرکت آروا انواعی از فازمترها، پیچ‌گوشتی‌ها و ست‌های آنها، ارائه می‌دهد.



( فروش ) های دیگر