فروش ابزارآلات دستی در چهاردانگه

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


مورد بعدی شاید مثل ابزار قبلی بصورت عمومی پرکاربرد نباشد اما در بسیاری از جعبه ابزارهای خانگی، شخصی و ... یافت می‌شود. سیم لخت کن مخصوص برداشتن روکش سیم بدون آسیب زدن به بخش فلزی مسی و رسانای آن است.. بعد از سیم لخت کن‌های ساده و معمولی قدیمی که کار را کمی سخت می‌کردند، حالا سیم لخت کن اتوماتیک براحتی این کار را انجام می‌دهد. در مدل‌های اتوماتیک کافی‌ست سر سیم را با توجه به ضخامت آن در جایگاه و سوراخ درست سیم لخت کن قرار دهید؛ بعد از بستن دسته‌ها، ابتدا دو فکی که سمت یک دسته قرار دارد سیم را محکم می‌گیرد و بعد روی فک دسته مقابل که دارای سوراخ سیم‌هاست کار لخت کردن سیم براحتی و سرعت انجام می‌شود. غیر از این دو نوع، چند مدل دیگر سیم لخت کن مثل کلاغی،  فنر دار و ... هم ساخته می‌شود که نحوه کار با آنها کمی متفاوت است..

شاید آشناترین انبر در صنعت برای عموم مردم این ابزار باشد. انبردست یار همیشگی در خانه و محل کار و... که بعید است. هیچ آدم بالغی تابحال یکبار آن را در دست نگرفته باشد. انبردست‌های ابتدایی و گذشته کیفیت بالا و گستردگی کاربری نداشتند؛ اما مدل‌های جدید امروزی تنها دو فک کارگیر ساده ندارند، بلکه مجهز به سیم چین، دسته عایق، فک آج دار و .... هم شده‌اند. از این وسیله برای کارهای ساده و عادی گرفتن قطعه است.فاده می‌شود و مصرف بسیار بالایی در تمام کشورها دارد. انبردستها بر اساس سایز و طول‌شان از هم جدا شده و لقب ضعیف و قوی می‌گیرند. البته که مدل‌هایی با عنوان فشار قوی نیز وجود دارد که به دلیل جنس مناسب فلزی و عایق برق فشار قوی دسته‌هایش مخصوص کار بار برق ولتاژ بالاست.

برای دسترسی به مکان‌هایی با ارتفاع بالا، مانند دسترسی برای تمیز کردن لوستر خانه، است.فاده از یک نردبان بسیار کارآمد است.. نردبان‌های آروا قابلیت تحمل وزن تا ۵ کیلوگرم را دارند و از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته شده‌اند؛ برای همین سبک‌اند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند.



( فروش ) های دیگر