فروش ابزارآلات دستی در چهاردانگه

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


احتمالا نیازی به معرفی این دو دوست همیشگی نیست. پیچ گوشتی دستی همراه قدیمی انسان برای یاری رساندن در باز و بسته کردن انواع پیچ بوده و نوع دوسو و چهارسو معرف همگان است.. تنها نکته اینکه به دلیل نیاز کاربر به ضربه زدن بر روی پیچ‌ها، خیلی زود نوع ضربه خور آن هم ساخته شد و در دسترس قرار گرفت. پیچ گوشتی‌ها حالا بر اساس شکل نوک، سایز است.اندارد نوک و طولشان از هم جدا شده و در مدل‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند. مسلما برای یک پیچ با اندازه و مدل خاص باید پیچ گوشتی مربوط به خودش را تهیه کنید.

فروشگاه جهان ابزار در سال توسط برادران «رامین و بهزاد شیرپایی» در زمینه فروش ابزار در تبریز تأسیس گردید. جهان ابزار به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت و کسب تجربه در زمینه تأمین و توزیع ابزارهای صنعتی و ساختمانی، مأموریت خود را تأمین ابزار و تجهیزات مورد نیاز صنایع و کارگاه های صنعتی شمال غرب کشور تعریف کرده است..

این ابزار جایگاهی بین یک وسیله عمومی و غیر عمومی دارد. پرچ کردن کاری پر است.فاده نیست اما بسیاری از مردم و البته کسانی که مربوط به کارشان است. از آن بهره می‌برند. انبر پرچ وسیله‌ای برای چفت کردن همیشگی و ماندگار دو قطعه و سطح با کمک میخی مخصوص به نام میخ پرچ است.. این ابزار با نازل‌های در سایز است.اندارد ساخته شده و بعد از قرار گرفتن میخ بر روی آن و گذاشتن ابزار روی سوراخ در سطح کار، با کمک فشار و نیروی دست کار پرچ انجام می‌شود. انبر پرچ ابعاد بزرگ و کوچک و در چند مدل تک دسته، دو دسته، آکاردئونی و... ساخته می‌شود.



( فروش ) های دیگر