آهنربا در شهریار ( فروش )

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


امروزه با نگاهی بر صنایع مختلف مشاهده خواهیم کرد که آهن ربا بخش جدایی‌ناپذیری برای ساخت وسایل مختلف در صنایع پزشکی؛ چوب؛ پلاستیک و شیشه؛ مطالعات تحقیقاتی برای پی بردن به اعماق سیاره‌ها: معادن و غیره است.. در ادامه به برخی از کاربرد

گروه صنعتی گرادیان با هدف ساماندهی و توسعه بومی سازی شده و در زمینه تجهیزات مغناطیسی در سطح وسیع و متنوعی فعالیت دارد. ماموریت گرادیان تولید تجهیزات خاص مغناطیسی بوده و با توجه به تجارب یک دهه در تولید محصولات متنوع دارای مگنت صنعتی فعالیت پر رنگی را در صنایع کشور داشته است..

نخستین بار یونانی‌ها به بررسی خاصیت مغناطیسی آهنربا پرداختند. اما بر اساس شواهد، از آهن‌رباها در اوایل سال ۵ قبل از میلاد است.فاده می‌شده است.. در سال‌های میلادی تا میلادی از سنگ لودست به عنوان قطب نما است.فاده شد، یعنی سنگی که دارای قدرت جذب است.. با گذشت زمان و است.فاده از خواص مختلفی که این نوع سنگ‌ها دارند، با آن‌ها اختراعات مختلفی صورت گرفت. امروزه با کمک آلیاژهای مختلف آهنرباهای دائمی مانند آهنربای نئودیوم و آهنربای سرامیکی تولید شده‌اند که از آن‌ها در صنایع است.فاده زیادی می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهریار