ابزار ماشین کاری در دماوند ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

تردید نیست که در اثر نزدیکی جغرافیایی و تماس مناطق با یکدیگر، هر منطقه ای برخی از خصوصیات زبانی و آداب و رسوم منطقه دیگر را کسب کرده‌است. اگرچه نمی‌توان این پیوندها را صرفاً معلول رابطه مستمر بین این گویش‌ها دانست، اما می‌توان رد پایی از خصوصیات این گویش به دست آورد تا در تحلیل‌های دقیق و علمی زبان شناسان از آنها است.فاده شود. از آنجا که تفاوت این گویش با گونه‌های دیگر آن در روستاها و بخش‌های دماوند و همچنین با گویش‌های شمیرانات و دیگر نقاط شمالی تهران بسیار اندک است.، بیشتر خصوصیات این گویش در مورد آنها نیز صادق است.. در شمال شهر دماوند، به فاصله دو یا سه کیلومتر از مرکز شهر، گویش مازندرانی رایج است.؛ اما درجنوب شهر تا شعاع کیلومتری لهجه‌های گویش دماوندی رواج دارد.


سوراخکاری نوعی فرایند برش است. که با است.فاده از مته یک سوراخی با مقطع دایره ای روی قطعات فلزی ایجاد می شود. مته نوعی ابزار برش است. که از مقاطع مختلف تشکیل شده که با سرعت گردش می کند. در اثر پیشروی، لبه های مته نیروی زیادی به قطعه وارد کرده و سوراخکاری انجام می گردد. حرکت برشی اولیه، چرخش مته است.. در حالیکه پیشروی، حرکت مته در امتداد محور دوران آن به درون قطعه کار می باشد.

این فرایند نوعی فرآیند حرارتی به حساب می‌آید که در آن از یک اشعه متمرکز که دارای الکترون هایی با سرعت بالا از برای سوراخکاری و برش است.، است.فاده می شود. در واقع ماشینکاری پرتو الکترونیک یکی دیگر از روش‌های نوین ماشینکاری است. که از این جریان پرتوهای الکترونی پر سرعت برای ایجاد چگالی توان بسیار بالا بر روی سطح قطعه کار است.فاده می کنند. توجه داشته باشید که در روش ماشینکاری با پرتو الکترونی از یک ولتاژ بالا که تقریباً کیلو ولت است.فاده می شود. از یک تفنگ الکترونی هم برای شتاب دادن به این الکترون ها و یک لنزالکترومغناطیس هم برای متمرکز کردن الکترون ها روی سطح کار است.فاده می شود. این گونه می توان دسته پرتو را به حداقل قطر . میلیمتر برساند. توجه داشته باشید که در اثر برخورد پرتو الکترونی با قطعه کار پرتو ایکس تولید می شود که بسیار خطرناک است. به همین علت هم حفاظت و پوشش ضروری است. و پرسنل این کار باید مهارت کافی جهت  است.فاده از این  تجهیزات را داشته باشند. همان طور که می‌دانید ماشینکاری با پرتو الکترونی برای مواد رسانا و نارسانا مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

ابزارهای تک لبه ای هندسه ساده ای دارند، دارای یک لبه اصلی برشی اند که مسئولیت براده برداری را دارد که از روی پیشانی عبور کرده و یک سطح گذرا را به وجود می آورد که از روی دامنه می گذرد. ابزارهای تک لبه ای معمولا به قلم گیر متصل شده که موقعیت لبه برشی و زاویه آن را نسبت به قطعه کار تنظیم می کند.



( فروش ) های دیگر در دماوند