اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در شهرک صنعتی چرمشهر ( فروش )

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد  این اتصالات دارای تنوع زیادی هستند. به طور کلی  بر اساس عملکرد، جنس،  شکل  و همچنین سایز اتصالات پنوماتیک می‌توان آن‌ها دسته بندی کرد. که چند مورد از مهمترین آنها  را بررسی می‌کنیم.

پخش فولاد ماهان از سال مبادرت به تهيه ،توزيع و ساخت تجهيزات مورد نياز صنعت نفت (پتروشيمي -پالايشگاهي و نيروگاهي)،ساختماني و ساير صنايع مرتبط نموده است. . اين مجموعه با بهره گيري از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پيشينه قابل قبولي در عرضه خدمات وپيشرفت صنعت كشور داراست و طيف وسيعي از خدمات و ملزومات صنعتي و ساختماني مورد نياز كشورها را تامين مي نمايد

در اتصالات مستقیم پنوماتیک، یک طرف قطعه به شیلنگ یا لوله و سمت دیگر به تجهیزات مربوطه در سیستم وصل می‌شود. این اتصال دارای رزوه‌ی نری و مادگی هستند تا بتوانند به درستی در تجهیزات در نصب و جدا شوند. این شکل از اتصال‌ می‌تواند نقش آداپتور را در سیستم ایفا کنند یا در صورتی که به عنوان رابط است.فاده می‌شوند، طول لوله را افزایش دهند. این فیتینگ‌ها امنیت بسیار بالایی در نصب و عملکرد دارد و در موارد که نیازی به زاویه در اتصال اجزا نیست، به کار می‌روند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چرمشهر