دستکش صنعتی در غرب تهران ( فروش )

Industrial gloves-1
Industrial gloves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

تهران را بسیاری از افراد دومین کلانشهر بزرگ خاورمیانه به حساب می آورند که جمعیت آن امروزه به بیش از . میلیون نفر رسیده است.. این شهر که پیش ازدوره قاجاریه تنها یک روستای کوچک بود، امروزه به حدی گسترش یافته که از آن به عنوان یکی از قطب های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی یاد می کنند. تهران از نظر جغرافیایی و حتی شاید فرهنگی به چهار بخش عمده تقسیم می شود که هر یک از این مناطق داری ویژگی های منحصر به فردی می باشند. در این پست ما قصد داریم نگاه دقیقی به مناطق غرب تهران که دارای محله های مهمی مانند تهران ویلا، چیتگر ، جنت آباد و تهران ویلاد در آن قرار دارند بیاندازیم.

این منطقه وسیع که به دو بخش چیتگر شمالی و جنوبی تقسیم می شود یکی از جدیدترین مناطق ساخت و سازی در ایران به حساب می آید که به لطف آب و هوای خوب و وجود شاهراه های کلیدی تهران به یکی از انتخاب های اصلی افراد تبدیل شده است.. در این بخش از تهران شما می توانید خانه های سازمانی بلند را مشاهده کنید که در دیگر بخش های تهران کمتر دیده می شوند.


هنگامی که شما در محیط های صنعتی و کاری خود مشغول به کار هستید ، دست شما در معرض خطرات بسیاری قرار دارد . در کارهای گوناگون صنعتی بیشتر خطراتی که دست شما را تهدید میکند ، حساسیت به مواد ، داغ بودن اجسام و سرخوردن اجسام ، خوردگی دست با مواد مختلف و &#; می باشد و حتی در محیط کاری و مغازه ها نیز بسیاری از این خطرات وجود دارد. در کارهای روزمره و ساختمانی حساسیت به مواد و خوردگی با مصالح ساختمانی بیشترین خطری است. که دست افراد را تهدید میکند

جنس روکش دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه از لاتکس بسیار مقاوم می باشد که در برابر مصالح ساختمانی به کار رفته از خوردگی پوست دست جلوگیری کرده و به راحتی خورده نمی شود. اما لاتکس موجود در دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه معمولا باعث سر خوردگی اجسام روغنی و یا چرب می شود که نگرانی بسیاری از افراد را به همراه دارد. که برای این امر نیز شرکتهای بزرگ دستکش سازی تدابیری را اندیشیده اند.



( فروش ) های دیگر در غرب تهران