زغال و گرافیت صنعتی در دماوند ( فروش )

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


شرکت کادوسان گرافیت در سال با هدف تامین زغالهای صنعتی و قطعات کربنی و گرافیتی و نگهدارنده های زغال با کیفیت برتر جهانی برای صنایع مختلف توسط آقای ابراهیم سنایی پس از طی دوره‌های آموزشی طولانی، از قبیل شناخت کامل سیستم ماشین های الکتریکی و کاتینگ محصولات کربنی و نوع نگهداری و پایش هولدر، زغالهای صنعتی و بخش‌های درجه حرارتهای بالا و مکانیکی کربنی، تاسیس گردید&#;

در گذشته زغال صنعتی از سیم ساخته می شد و در اصل ذغال های سیمی بودند و همین مورد باعث فرسوده شدن کموتاتور و بسیاری مشکلات دیگر میشد. در نهایت با معرفی و به وجود آمدن ذغال های کنونی بسیاری از این مشکلات حل شد و عمر تجهیزات درگیر با زغال افزایش یافت. همچنین بخاطر ویژگی های خاص این محصول اتصال بسیار آسان صورت گرفت و در نهایت با توجه به نیاز های متفاوت برای هر ابزار ذغال مخصوص طراحی گردید.

کربن مورد است.فاده در ذغال صنعتی یا همان ذغال گرافیتی نسبت به نوع کارکرد موتور، قدرت موتور، دور موتور، ضریب مقاومت و میزان هدایت برق، چگالی و… با یکدیگر فرق دارند و برای هر وسیله باید از کربن گرافیت مخصوص به خودش ذغال صنعتی ساخته شود که حتی از نظر مواد و ترکیبات تشکیل دهنده ذغال صنعتی از قبیل کک، دوده، پودر مس، نقره، رزین و… با یکدیگر متفاوت خواهند بود.



( فروش ) های دیگر در دماوند