زغال و گرافیت صنعتی در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش )

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


فروش و پخش عمده - خرده ذغالهای صنعتی گرافیتی-کم مس-پرمس و سیمهای مسی بافته-تابیده ابزاری و صنعتی در قطر های مختلف با سینگل وایر.میلیمتر با کیفیت رسانایی عالی و عدم افت ولتاژ و مقاومت کم.مورد است.فاده مختلف تولید صنعتی در کربن براش-وایر ارتینگ-ترانس فورماتور و دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ وتابلوهای الکتریکی و محصولات گرافیتی مورد است.فاده درمکانیکال سیل – سیل و فیس مکانیکی- کربن براش و قالب سازی , ذغال های صنعتی جهت تولید انواع موتورهای الکتریکی AC و DC مورد نیاز در صنایع خودروسازی .لوازم خانگی.ابزار آلات برقی.الکترو موتورهای صنعتی و دیگر مصارف صنعتی میباشد. گروه بازرگانی توانگران با بیش از پانزده سال سابقه فعالیت همواره یار و یاور صنعت و صنعتگران ایران بوده و خواهد بود که به لطف ایزد منان کیفیت محصولات و خدمات بازرگانی توانگران مورد تایید اهالی فن فعال این رشته صنعتی در ایران عزیزمان قرار گرفته و امید هست همچنان است.مرار یابد..

ذغال های صنعتی گرافیتی (Graphite Caarbon Brushes) برای انتقال جریان برق در ولتاژ و آمپر پایین و معمولا در موتور های DC مورد است.فاده قرار می گیرد. این نوع کربن براش ها فاقد ترکیبات فلزی همانند مس (Copper) ، نقره (Silver) و ... هستند که خصوصیت سایشی بسیار خوب و نویزگیری بالایی دارند ولی باید در انتخاب نوع جنس برای دستگاه های مختلف بسیار دقت نمود زیرا که می تواند آسیب های جدی را به ماشین آلات صنعتی وارد نمایند.

بسیاری از خرابی‌های موتور به دلیل فرسودگی ذغال، بلوک‌های نرم کربنی که تماس الکتریکی با کموتاتور موتور را کامل می‌کنند، ایجاد می‌شوند. هنگامی که این زغال ها فرسوده می شوند، موتور جرقه می زند و ممکن است. تماس الکتریکی ناقص باشد. و به مرور باعث خرابی موتور می شود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه