زنجیر و قلاب در پیشوا ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


معمولا برای جابجایی انواع بشکه ها نیاز به ابزاری حرفه ای احساس می شود. بشکه گیر زنجیری وسیله ای پرکاربرد جهت سهولت حمل بشکه های مختلف است.. از این ابزار در فضاهای مختلفی مانند کارگاه ها، فروشگاه ها و یا کارخانه ها است.فاده می شود. این وسیله ممکن است. دارای دو زنجیر و یا  دارای یک زنجیر تک باشد.

اتصالات سیم بکسل و زنجیر ، اتصالات است.یل سیم بکسل که در لیفتینگ بکار میروند بسیار متنوع بوده و توسط کارخانجات متعددی در دنیا تولید و عرضه می شوند، همچنین هر یک از اتصالات سیم بکسل طبق است.اندارد ویژه و با ضریب اطمینان مشخصی تولید می شوند. از اتصالات سیم بکسل و زنجیر می توان به قلاب دینام، شگل است.یل، مهارکش فولادی و است.یل، حلقه، بست بکسل و حلقه اشاره نمود. واردات اتصالات سیم بکسل X ریز بار و ساختار های مختلف سیم بکسل نازک عرضه می گردد.

زنجیر از انواع ابزار اسلینگ می باشد. با توجه به مقاومت این وسیله در برابر کشش و همچنین شکل پذیری آسان آن کاربرد زیادی در جابجایی بار دارد. همچنین زنجیر ها در برابر حرارت و سایش مقاومت دارند. پرکاربردترین زنجیر فولادی در صنعت، زنجیر فولادی آب دیده با مقاومت بالا است.. گرید این زنجیر G است.. به دلیل اینکه این زنجیر مقاومت کششی بالایی دارد، جهت بلند کردن بار از آن است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در پیشوا