سنسورهای صنعتی در پیشوا ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


پرده نوری یا چشم دروازه ای نوعی سنسور اپتو الکترونیکی است. که جهت تشخیص حضور در فاصله کوتاه با حساسیت های مختلف به صورت جفت با فرستنده و گیرنده است.فاده می گردد. فرستنده طیف وسیعی از پرتوهای مادون قرمز موازی را به گیرنده ارسال می کند و هنگامی که جسمی از بین طیف عبور کند، پرده نوری سیگنال توقف را به تجهیزات ارسال می کند.

سنسورهای نوری (اپتیکال) سنسوپارت دارای ویژگی‌های تعیین‌کننده برای تشخیص مطمئن اجسام کوچک از جمله وضوح شبکه پرتو و پاسخ زمانی آن هستند. وضوح سنسورهای نوری VISOR از SensoPart، تشخیص مطمئن قطعات کوچک به اندازه . میلی متر را تضمین می‌کند. به لطف ارزیابی سیگنال دینامیکی می‌توان قطعات مختلف را شناسایی کرد، به عنوان مثال از طریق لوله‌های شفاف طول قابل تنظیم سیگنال خروجی (از تا میلی ثانیه) حداکثر درجه سازگاری را با PLC امکان‌پذیر می‌کند. سنسورهای نوری VISOR در سری‌ها و خانواده‌های مختلف از جمله F-، F-، F-، F- و &#; ارائه شده‌اند.

نمونه‌ای از سنسورهای بدون تماس، سنسور اثر هال است.. این حسگر دارای یک لایه نازک هادی است. که در حضور میدان مغناطیسی خروجی به صورت اختلاف پتانسیل الکتریکی (ولتاژ) ایجاد می‌کند. به این ترتیب این سنسور در دسته سنسورهای مغناطیسی قرار می‌گیرد. کمیت‌های جریان، دما، فشار و موقعیت با این نوع حسگر قابل سنجش است.. به دلیل عدم نیاز به بخش‌های متحرک، طول عمر سنسور اثر هال بسیار زیاد است.. البته لازم به ذکر است. که خروجی سنسور اثر هال به صورت تقویت شده قابل است.فاده است.. همچنین نوع خروجی آن می‌تواند آنالوگ یا دیجیتال باشد.



( فروش ) های دیگر در پیشوا