سیم بکسل در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش )

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


بازرگانی دنا بکسل تامین کننده کلیه ادوات کیفتینگ بار در ایران می باشد. عرضه انواع تسمه های حمل بار از نوع تسمه تخت، تسمه شالی و تسمه جغجغه با تناژ مختلف صورت می پذیرد. انواع سیم بکسل های فولادی و است.نلس است.یل بصورت قرقره ای باز و اسلینگ سیم بکسل همراه با کلیه اتصالات در این مجموعه عرضه می گردند. واردات و عرضه انواع پولیفت، جرثقیل های سقفی برقی و دستی، انواع وینچ های برقی، مگنت و تیفور در تناژ مختلف. کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر نیز در دنا بکسل عرضه می گردند.

گردش سیم بکسل بالاخص در لیفتینگ های اسلینگ تک شاخه موجب ایجاد لنگر شده و می تواند خطرات بسیاری را در پی داشته باشد. از این رو در برخی صنایع مثل جرثقیل ها که گردش بار می تواند موجب سقوط و خطرات بسیار باشد بافتی از سیم بکسل به نام نتاب مورد است.فاده قرار میگیرد. بافت این سیم بکسل از دسته های زیاد و مفتول کم ودر چند ردیف خلاف جهت تشکیل شده است. که این ساختار باعث شده این سیم بکسل هنگام حرکت چرخش نداشته و اصطلاحآ نتاب باشد وبیشترین مصرف را در تاور کرین ها دارد. از میان بافت های متنوع سیم بکسل نتاب دو ساختار X و X :که اولی از است.رند و دومی از است.رند ساخته شده است. مصرف بیشتری دارد. سیم بکسل های نتاب به پوست ماری نیز معرف هستند

کیان بکسل انواع سیم بکسل در ساختار های مختلف مخصوص سیم بکسل آسانسور ،سیم بکسل حفاری و سیم بکسل جرثقیل و انواع اتصالات از جمله شگل ،قلاب ،تسمه ،سیم بکسل نتاب،استرند بتن و... بازرگانی کیان بکسل عرضه کننده سایز های مختلف سیم بکسل فولادی اسلینگ با تنسایل های کششی بالای نیوتن بر میلیمتر مربع با ساختار های X, X, X در ایران می باشد. کلیه اتصالات اسلینگ های سیم بکسل و زنجیر در این بازرگانی موجود می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه