سیم بکسل در پاکدشت ( فروش )

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.


بازرگانی سلیمی وارد کننده و ارائه کننذه انواع سیم بکسل با ساختارهای مختلف ،لیفتینگ ،اتصالات , تسمه حمل بار,تسمه جغجغه ای ,مهارکش،شگل،قلاب،تیفور،جرثقیل برقی، جرثقیل دستی،اسلینگ زنجیر،انواع بست،زنجیرو...میباشد. تعمیرات جرثقیل و پولیفت پرس سیم و گیس بافت سیم بکسل روکش دار سیم بکسل روکش دار /۵ به سیم بکسل روکش دار به سیم بکسل روکش دار به ۵ سیم بکسل روکش دار به سیم بکسل روکش دار به ۸ سیم بکسل روکش دار ۸ به سیم بکسل روکش دار به زنجیر دو سر قلاب متری زنجیر دوسر قلاب متری نماینده فروش سیم بکسل های کره ای و آلمانی Kiswire&GUSTAV WOLF فروش سیم بکسل تاورکرین فروش تسمه حمل بار فروش تسمه جغجغه ای فروش جرثقیل دستی و برقی تسمه حمل بار گرد یا شالی از تن الی تن مهارکش یا پیچ تنظیم دو طرفه فروشنده انواع سیم بکسل جرثقیل ، سیم بکسلتاورکرین و سیم بکسل نتاب ، سیم بکسل آسانسور و قطعات وابسته و سیم بکسل بالابر

ویکی لیفت تامین کننده سیم بکسل های فولادی و است.یل و پخش کننده انواع زنجیر ، اسلینگ زنجیر ، زنجیر لنگر و زنجیر با گرید های مختلف ، و انواع زنجیر است.یل می باشد. واردات و عرضه اسلینگ سیم بکسل، زنجیر های آهنی گرید G گالوانیزه سرد، زنجیر های فولادی گرید G خشکه بصورت گالوانیزه و سیاه فسفاته زنجیر کروزبی گرید های و در سایز های مختلف اینچی و میلیمتری برای انواع کاربری های صنعتی. گروه صنعتی ویکی لیفت وارد کننده انواع اتصالات سیم بکسل و زنجیر های جرثقیل برای جرثقیل های دستی و برقی سقفی در طول های مختلف، زنجیر با قلاب کج و کلسه اتصالات زنجیر های صنعتی

گروه صنعتی سنترال لیفت وارد کننده انواع پولیفت و جک زنجیری در تناژ مختلف از کیلوگرم الی تن می باشد. واردات پولیفت های اصلی برند ویتال VITAL ژاپن و نمونه های طرح و پولیفت های تمام خودکار و نیمه خود کار توسط گروه صنعتی سنترال لیفت انجام می گیرد. واردات و عرضه سایز های مختلف زنجیر و سیم بکسل و کلیه ادوات و اتصالات لیفتینگ در ایران. انواع سیم بکسل، جرثقیل، زنجیر، مگنت و ادوات حمل بار.



( فروش ) های دیگر در پاکدشت