سیم بکسل در پیشوا ( فروش )

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


از سیم برای جا به جا کردن بار است.فاده می شوند و از دو دیدگاه مورد انتخاب قرار می گیرند. اول اینکه طول سیم را نسبت به باری که می خواهیم جا به جا کنیم انتخاب می کنیم. و دوم نسبت به وزن بار. در کل طول سیم را نسبت به ظرفیت بار انتخاب می شود. در کل سیم بکسل را طوری انتخاب می کنیم که زاویه دو حلقه یا چهار حلقه سیم در زیر شاخه قلاب قرار دارد از درجه بیشتر نشود.

هاردوایر ,وارد کننده انواع سیم بکسل آسانسوری ، حفاری ، جرثقیلی ، تاورکرین و...انواع زنجیر ، وینچ برقی ،ماشینی و دستی ، جرثقیل برقی ،دستی و بادی ،جرثقیل بازویی ودروازه ای ، جک کتابی ، مگنت ، طناب ابریشمی و pp ، اتصالات -انواع قلاب ، شگل ، کلیپس ، تسمه، حلقه، ورق گیر،بشکه گیر ، مهارکش ، هرزگرد، بست بکسل ،سر بکسل ،رابط زنجیر و... تیفور، پولیفت،لنگر وزنجیر لنگری وابزار آلات صنعتی ومعدنی و ساختماني

بازرگانی فتح بکسل وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های صنعتی فولادی گالوانیزه و است.نلس است.یل، سیم بکسل های روکش دار باشگاهی ، سیم بکسل های معدنی و حفاری در ایران می باشد. عرضه سیم بکسل آسانسور شامل :سایز های .۵الی میلیمتر، انواع سیم بکسل های تاور کرین از نوع نتاب و کلیه اتصالات اسلینگ بار در ایران. واردات و عرضه زنجیر های فولادی گرید ۸ و گرید و زنجیرهایی آهنی ، تسمه های حمل بار از تناژ تن الی تن و ادوات لیفتینگ شامل جرثقیل های دستی و برقی در تناژ مختلف ۵ کیلو الی آن با برند های برتر دنیا شامل کیتو، ویتال ،ویکتو و … اجرا و ساخت انواع سیم بکسل پرس شده ،گیسو بافت و اسلینگ رشته و رشته از سایز ۵ میلیمتر الی میلیمتر



( فروش ) های دیگر در پیشوا