سیم خاردار در رباط کریم ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.


صنایع مفتولی کمیل تولید کننده انواع توری های گابیون, فروش انواع توری های سنگ, انواع توری های گابیون, محصولات مفتول و توری, انواع مفتول, مفتول اسید شوی, مفتول سیاه, مفتول گالوانیزه, مفتول مسوار, پایه فنس, توری پرسی, توری جوشی, توری حصاری, توری رابیتس, توری گابیون, سیم خاردار, مفتول گالوانیزه گرم, مفتول گالوانیزه, مفتول سیاه, فروش مفتول مسوار, مفتول سیاه صنایع بسته بندی, مفتول سیاه آرماتور بندی, مفتول گالوانیزه تولید توری حصاری, مفتول گالوانیزه گرم توری گابیون, مفتول گالوانیزه گرم سیم خاردار, مفتول اسید شوی, قیمت توری گابیون, توری گابیون سه پیچ, توری گابیون پنج پیچ, توری گابیون شش پیچ, توری گابیون (توری سنگ) , توری گابیون بزرگ, توری گابیون کوچک, توری حصاری, توری حصاری فنس, قیمت سیم خاردار خطی, سيم خاردار دو رشته ای, سيم خاردار تک رشته ای, سيم خاردار حلقوی, سيم خاردار, توری پرسی, صفحات توری پرسی, توری پرسی بافت موج دار, فروش توری رابیتس, پایه فنس, توری جوشی, مفتول گالوانيزه سرد, فروش مفتول گالوانيزه سرد (رابیتس بندی) و ...

سیم خاردار، سیم حصار معمولاً شامل دو سیم طولی است. که به هم تابیده و کابل را تشکیل می‌دهند و در فواصل زمانی معین سیم‌های خاردار سیم یا کابل سیم یا کابل سیم پیچیده می‌شوند انواع سیم‌های خاردار بسیار زیاد است.‌، کابل‌ها یک یا دو، گرد، نیمه‌گرد یا تخت هستند و دارای دامنه سنج هستند کابل دوتایی پیچ خورده است.حکام بیشتری را ایجاد می‌کند و اجازه انقباض و انبساط بدون شکستگی را می‌دهد.

یکی دیگر از انواع سیم خاردار پرکاربرد در صنعت، سیم خاردار حلقوی است. که خود شامل سیم معمولی ، با خار سیمی و لیزری یا تبری می شود.در این میان سیم حلقوی تبری یا لیزری به دلیل است.فاده از مفتول پایه کربن بالا در برابر سایر سیم خاردار های حلقوی مقاومت بالاتری دارد.این نوع سیم در برابر فشارهای فیزیکی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و  قیمت آن نیز به خاطر مقاومت بالای آن بیشتر از محصولات دیگر است.،البته این نکته را نیز باید بیان کنیم که قیمت سیم خاردار حلقوی تبری با توجه به نوع سفارش مشتری متفاوت می باشد.



( فروش ) های دیگر در رباط کریم