سیم خاردار در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


در یک تحقیق با موضوع انواع سیم خاردار، نزدیک به هشتصد نوع سیم خاردار مختلف شناسایی گردید و مشخص گردید که این گوناگونی انواع می تواند در جنس و سایز سیم اصلی، خار یا تیغ آن و همچنین در روش به کار گیری سیم خاردار باشد. تصویر شماره یکی از قدیمی ترین انواع سیم خاردار را نشان می دهد. کاربرد سیم خاردار مشخص و واحد است.. و آن است.فاده در حصار کشی می باشد. اما اینکه حصار در چه مکان هایی قرار می گیرد عملا تنوع کاربرد برای این محصول مفتولی ایجاد نموده است.. برای مثال حصار می تواند برای یک مزرعه کوچک یا یک دامداری محلی باشد. می تواند برای کشتزارهای بزرگ در نظر گرفته شود. سیم خاردار می تواند در حصار کشی یک پروژه ی صنعتی موقت نقش داشته باشد. سیم خاردار می تواند در محصور کردن یک پتروشیمی کوچک به کار رود. و صدها نوع کاربرد حصار کشی متفاوت می توان برای سیم خاردار شناسایی و معرفی نمود.

سیم فولادی روکش‌دار سیم فولادی گالوانیزه گسترده‌ترین سیم فولادی در طول تولید سیم‌خاردار است. که نوع تجاری این محصول، نوع کلاس و کلاس است. یا این که به عنوان سیم فولادی گالوانیزه برقی و سیم فولاد گالوانیزه داغ نیز شناخته می‌شود.

کارخانجات مختلف این سیم خاردارها را از قطعه سیم مفتول گالوانیزه می سازند. دو رشته از این مفتول ها به حالت پیچ خورده بافته شده و دو رشته ی دیگر با فاصله ی مشخصی دور تا دور رشته ی دیگر تابیده شده اند. به این ترتیب در هر نقطه خار تیز و برنده به وجود می آید. قطر مفتول و خار ها بین تا . میلی متر است.. هر کلاف از این محصولات وزنی معادل کیلوگرم دارند. فاصله ی خارها با توجه به نیاز مشتری بین تا سانتی متر متغیر است..



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری