فنس و توری در اسلامشهر ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


توری نرده ای نسل جدید و به روز فنس یا توری حصاری می باشد . این توری ها در کشور های پیشرفته جایگزین خوبی نسبت به مدل های قدیمی داشته است.. این نوع توری بین محوطه کاران و با توجه به نسب آسان آن و نشان دادن زیبایی کار طرفداران بسیاری دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

فنس گستر یک تامین کننده‌ی ایرانی است. که در هر شرایط اقتصادی ضمن به کارگیری منابع انسانی جوان و متخصص به فعالیت خود ادامه می­دهد. این مجموعه همواره در صدد است. که متناسب با تحقیقات روز دنیا کیفیت و شیوه‌ی ساخت محصولات خود را ارتقا دهد. لذا تا کنون توانسته بهترین اجناس این حوزه را وارد بازار کند و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهد.

قیمت توری تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر سایز، برند و انواع آنها قرار دارد. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت توری های حصاری قطر و سایز آن ها است. هر چقدر قطر و سایز کمتر باشد قیمت آن ها نیز پایین تر است.. معمولا از این محصولات برای ایجاد حصار و امنیت در مکان های مختلف است.فاده می کنند. در گذشته توری های حصاری چندان کیفیتی نداشتند و به سرعت از بین می رفتند. اما امروزه به دلیل است.فاده از متریال های مناسب و است.فاده از روش ساخت مدرن متوسط عمر این توری ها تا سال افزایش یافته است.. ساخت توری های حصاری در حال حاضر به دو شیوه ی سنتی و مدرن انجام می گیرد.از مهم ترین کاربردهای این توری ها ایجاد حصار برای مزارع و زمین های کشاورزی، مناطق ویژه نظامی و حفاظتی، فنس کشی مکان های ورزشی و ایجاد دیوار برای خانه و ویلاها است..



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر