فنس و توری در شرق تهران ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


یکی از ویژگی‌های خوب فنس توری قیمت مناسب آن می‌باشد توجه داشته باشید که قیمت توری‌ها به مدل گالوانیزه شده و موارد مختلفی بستگی دارد و قیمت‌ها بالا پایین می‌شود. مقاومت بالا در برابر خوردگی و ضد زنگ زدگی، مقاوم بودن آن در مقابل پارگی که بستگی به جنس و قطر مفتول دارد، بالا بردن امنیت در اماکن و نصب سریع و آسان یکی از دیگر، ویژگی‌های آن می‌باشد که در میان افراد محبوبیت پیدا کرده است..

در ادامه کارشناسان ما زمان مورد نیاز برای تولید و یا در صورت موجود بودن بار زمان ارسال بار را برای به اطلاع شما می‌رسانند. خریدها به صورت نقدی می‌باشد، پس از انتخاب محصول مورد نظر می‌بایست مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و فیش واریزی(رسید وجه) را برای کارشناسان ما ارسال کنید، سپس کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کرده و توضیحات لازم را به اطلاع شما می رسانند.

قطر مفتول: نمره تا . ميليمتر . ± میلیمتر احتمال وجود خطا - چشمه: . تا . سانتیمتر (. ± سانتیمتر احتمال وجود خطا) - عرض ارتفاع از تا متر - طول رولها: بين ( تا متر) در حالت معمولی، به صورت متری عرضه میشود.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران