فنس و توری در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


در این صفحه لیست قیمت انواع فنس را در نمونه‌های مختلف برای شما عزیزان به صورت لحظه‌ای و روزانه به روزرسانی می‌کنیم، برای دریافت مشاوره رایگان خرید با ما تماس بگیرید، یا سوالات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ سوالات شما را خواهند داد.

این مدل از توری ها دارای وزن بسیار زیادی بوده و بیشتر در مناطقی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که میزان رطوبت کمی دارند. در محیط های باز که امکان زنگ زدگی فولاد زیاد است.، است.فاده از این محصول به صرفه نخواهد بود و برای شما ضرر مالی خواهد داشت. این درسته از توری های حصاری در برابر سایر عوامل همچون ضربه یا برخورد اجسام بسیار مقاوم بوده، اما همانطور که گفتیم این نوع توری ها در رطوبت زیاد خیلی زود کیفیت ظاهری خود را از دست می‌دهند. عمر مفید انواع حصار های فولادی بین ۵ تا سال می‌باشد. قیمت این محصول بسته به قیمت فولادی که در ساخت آن به کار گرفته شده است.، متفاوت می‌باشد.

این نوع فنس، نوعی پلاستیک با است.حکام است. که دارای ویژگی‌های بالایی از جمله مقاومت در برابر رطوبت، ضد زنگ زدگی و طراحی زیبا می‌باشد و در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب است. کاربرد دارد. معمولا برای باغاتی که در مناطق جنگلی و رطوبت دار است. است.فاده می‌شود، pvc بودن این محصول سبب می‌شود تا مقاومت کافی برای مقابله با رطوبت را داشته باشد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا