لوازم روانکاری در شهرک صنعتی پرند ( فروش )

Lubricating equipment-1
Lubricating equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.


همانطور که مشاهده کردید، انواع مختلفی از روانکارهای صنعتی در صنایع است.فاده می‌شود و انتخاب صحیح آن ممکن است. کمی چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر برای اولین بار این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید حداکثر عملکرد، بهره‌وری و سودآوری خود را تضمین کنید، است.فاده صحیح از روانکارها حیاتی است..

توجه کنید که ویسکوزیته روغن پایه باید برای موردِ مصرفی شما مناسب باشد تا به نتایج مطلوب برسید. هنگام تصمیم‌گیری در مورد ویسکوزیته، به نوع بار، سرعت، فشار و همچنین شرایط محیطی و دمایی توجه کنید؛ زیرا روغن‌های دارای ویسکوزیته متفاوت با عوامل خارجی، واکنش متفاوتی نشان می‌دهند. سایر عوامل کلیدی که باید مورد توجه قرار گیرد، نوع اصطکاک و سرعت عملکرد محور (سرعت ثابت یا متغیر) است..

داشتن تجهیزاتی که در تمام طول سال به درستی کار می‌کنند منجر به کاهش هزینه‌های عملیاتی و در نتیجه کاهش کل هزینه مالکیت می‌شود. این امر منجر به افزایش بهره‌وری عملیات شما، سودآوری بیشتر و در نهایت رشد کسب و کار شما می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند