لوازم روانکاری در شهریار ( فروش )

Lubricating equipment-1
Lubricating equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


هر زمان که متوجه نشتی شدید که باید آب‌بندی شود، گریس باید روانکار انتخابی شما باشد، به ویژه اگر در محیطی با آلودگی بالا قرار داشته باشد؛ زیرا برای کنترل نشت بسیار عالی است.. همچنین است.فاده از گریس راحت‌تر است. و برای همه قطعات ماشین آلات و تجهیزات که دسترسی به آنها سخت است.، توصیه می‌شود. علاوه بر این، گریس‌ها در مورد کاهش نویز و روغن کاری ماشین‌های فرسوده بسیار عالی هستند.

روانکار صنعتی Industrial lubricant به مجموعه از روغن و گریس ها جهت کاهش اصطکاک بین قطعات دوار و خطی گفته می شود. روانکارها پایه معدنی یا سنتزی بوده و مطابق شرایط کاری مورد است.فاده قرار می گیرد. روغن های دارای گرید مختلفی بوده و جهت است.فاده در گیربکس ها و سیستم های هیدرولیک و موتورها و کمپرسور و غیره مناسب می باشد. شرکت طاهران صنعت فروش انواع روغن و گریس صنعتی به شرط تست آزمایشگاه انجام می دهد. برخی از برندهای معتبر روانکار صنعتی شامل: شل SHELL  و توتال TOTAL و موبیل MOBIL و نیناس NYNAS و بهران و ایرانول و نفت پارس است..

روغن‌ کمپرسور به طور هدفمند برای ارائه روانکاری فوق العاده و محافظت عالی حتی در معرض دمای بالا، برای کمپرسورهای هوا و پمپ‌های خلاء توسعه یافته‌ است.. همچنین روغن کمپرسور برای محافظت از تجهیزات شما در برابر رسوب و ایجاد لجن طراحی شده و تمام قطعات دستگاه را بدون زحمت روانکاری می‌کند. این روانکار صنعتی به دلیل خواص ضد زنگ و ضد کف، ماشین آلات را در برابر تخریب، آسیب و تولید فوم محافظت می‌کند.



( فروش ) های دیگر در شهریار