پیچ و مهره و میخ در شمال تهران ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

در بحث بهترین محله های شمال تهران میتوان گفت که تقریبا تمامی محله های شمال تهران در دسته ی بهترین ها قرار میگیرند . دسترسی به حمل و نقل عمومی ، اماکن گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و از همه مهمتر امکانات آموزشی در شمال تهران از کیفیفت بالایی برخوردارند . مناطق شمال تهران شامل تمامی محله های منطقه و منطقه شهرداری تهران میشود . اینکه در بعضی منابع منطقه را نیز بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند اشتباه است. زیرا پیدایش منطقه همزمان است. با طرح گسترش شهر تهران از غرب  ، همانطور که نام غرب را میتوان در میان محله های منطقه مانند

جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:


آژاکس عرضه کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ،اعم از پیچ و مهره شش گوش آهنی،پیچ و مهره شش گوش خشکه،پیچ و مهره شش گوش است.نلس است.یل، پیچ و مهره شش گوش کالوانیزه و ... پیچ و مهره فولادی با پوشش داکرومات که با بکارگیری آبکاری سطحی از نوع الکتروپلیت صورت گرفته است. و در دمایی بین دمای آبکاری گالوانیزه سرد و گرم انجام می گیرد و با قابلیت بالایی در برابر خورنده های طبیعی و صنعتی و با طول عمر بالای پیچ و مهره داکرومات در تست نمک عرضه می شوند در گرید های مختلف و در شکل شش گوش نیم دنده و تمام دنده عرضه می گردند. پیچ و مهره سازه است.اندارد DIN که در گرید HV عرضه می شوند برای سوله سازی ها و در پی ساختمان، سد، نیروگاه و پل سازی مورد است.فاده قرار می گیرند. پیچ و مهره و اتصالات صنایع نفت و پتروشیمی و انواع است.اد بولت ها در این مجموعه تولید و عرضه می شوند.

تولید کننده و پخش گسترده انواع پیچ و مهره و است.اد بولت شامل پیچ و مهره شش گوش، پیچ است.یل ، پیچ های ساختمانی ، است.اد بولت، پیچ و مهره ماشینی، پیچ آلن، عرضه کننده انواع پیچ و مهره سر شش گوش صنعتی و ساختمانی کلاس . ، . و .عرضه کننده انواع است.ادبولت های B , B استاد بولت های گرید مختلف آمریکایی و متریک

پیچ چشمی،گونه‌ای از پیچ است. که در انتهای یک سمت آن، یک حلقه وجود دارد. از پیچ های چشمی به منظور اتصال محکم و ثابت یک حلقه ی نگهدارنده به یک سازه است.فاده می شود؛ در نتیجه می‌توان طناب ها یا کابل ها را به آن متصل کرد یا گِره زد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران