پیچ و مهره و میخ در شهر سنگ تهران ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.


گروه صنعتی پیچ و مهره تهران مرکز عرضه کننده پیچ و مهره های گرید بالای صنایع ساختمان در گرید های آمریکایی مانند پیچی و مهره گرید های و است.اندارد A, A و پیچ و مهره های مصرفی صنایع نفت و پتروشیمی و اتصالات فلنج ها از نوع است.اد بولت در ابعاد اینچی و میلیمتری است.. عرضه پیچ و مهره سازه ها و سوله ها در گرید HV تولید شده طبق است.اندارد DIN که نسبت به پیچ و مهره های شش گوش ساده دارای حجم و میزان متریال بالاتری است.. عرضه پیچ و مهره های صنعتی اتصال پمپ، کمپرسور، ژانراتور، انواع گیربکس و ماشین آلات صنعتی از نوع پیچ و مهره صنعتی شش گوش در کلاس های فولادی خشکه .، فولادی . و . و همچنین پیچ های آلن سر است.وانه ای است.اندارد DIN در سایز های مختلف بصورت تمام دنده و نیم دنده. عرضه پیچ و مهره های است.نلس است.یل است.نیته در گرید های A , A با قابلیت بسیار بالا در تماس با آب و رطوبت به شکل های شش گوش، متری و آلن. پیچ و مهره تمام رزوه یا تمام دنده که تحت نام فنی Stud bolt شناخته می شود و طبق است.اندارد ASTM A عرضه می گردد و در گرید های فولادی B , B بصورت فولادی و در گرید B از جنس است.نلس است.یل عرضه می گردد. مشاوره رایگان خرید، انتخاب و اطلاعات فنی و مهندسی و تنسایل پیچ و مهره متناسب با کاربری به مشتریان بصورت رایگان.

این است.اندارد توسط جامعه مهندسین آلمان تبیین شده و لیست کاملی را برای انواع پیچ و مهره از نظر شکل، کلاس و گرید و سایز و طول دنده و گام ارائه نموده است.. است.فاده از است.اندارد DIN در پیچ و مهره ها نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر دنیا بدلیل بالا بودن دقت و پردازش به جزئیات مهم در انتخاب پیچ و مهره بسیار متداول است.. شایان ذکر است. که کشور آلمان پایه گذار این است.اندارد به عنوان قلب اروپا در تولید اتصالات مطرح بوده و بسیاری از کشور ها برای سفارش پیچ ومهره های صنایع نظامی و سنگین بصورت مستقیم خرید خود را از کشور آلمان انجام میدهند.

فروش عمده انواع پیچ و مهره با قیمت کارخانه پیچ جوشی مهره شش گوش واشر فنری فولادی پیچ خشکه چهره و سایر کارخانه ها پیچ آلنی چهره و سایر کارخانه ها پیچ اچ وی پیچ شش گوش آهنی پیچ پانلی و ام دی اف پیچ بکسی پیچ نوک مته



( فروش ) های دیگر در شهر سنگ تهران