پیچ و مهره و میخ در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت تهویه نو آستیاک (سهامی خاص) مجری و تولید کننده کانال های انتقال هوا (کانال سازی و طراحی و اجرای سیستم های اگزاست موضعی و سیستم های شوتینگ زباله و ملحفه با گرد هم آوری مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه و با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن...

هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..


هر چند در بررسی کلاس و گرید پیچ و مهره صنعتی اغلب از مفهوم تنسایل به تنهایی است.فاده می شود اما سختی سطحی نیز که با کمیت هایی مانند راکول، برینل و ویکرز مشخص می شود و معیاری برای بررسی قابلیت پیچ و مهره صنعتی در برابر تنش های سایشی است. از فاکتور های مهم کیفی بالاخص در انتخاب نوع دنده ریز Fine thread یا دنده درشت Coarse thread برای پیچ و مهره محسوب می شود. سختی سطحی پایین سایش سریع را بدنبال داشته و از این رو در گرید های آهنی از پیچ و مهره صنعتی مثل گرید و یا کلاس و نمی توان از دنده های ریز در تولید پیچ و مهره است.فاده نمود. در زیر به بررسی مهمترین گرید ها و کلاس های پیچ و مهره صنعتی می پردازیم.

گرید و کلاس پیچ و مهره هر دو از مقاومت کششی و سایشی صخبت می کنند که تحت تاثیر انتخاب متریال بکار گرفته شده در تولید و فرایندی که به منظور سخت کاری و عملیات حرارتی افزاینده قابلیت های مکانیکی صورت می گیرد بالا می روند. بالا رفتن گرید و کلاس پیچ و مهره به مفهوم افزایش درصد کربن در ساختار مولکولی آلیاژ فولاد (تا درصدی مشخص) که تا اندازه ای به سمت ترد شدن ساختار فولاد نیز پیش می رود می باشد. البته افزایش بی رویه عنصر غیر فلزی کربن در ساختار فولادی پیچ و مهره با تبدیل از فولاد Carbon steel به چدن Cast Iron به کلی قابلیت های مکانیکی پیچ بالاخص در برابر تنش های ارتعاشی و ضربه Impact را از بین خواهد برد. بدیهی است. که افزایش تنسایل (در نمودار تنش و کرنش) و سختی سطحی تنها با تغییر در ترکیبات شیمیایی پیچ و مهره میسر نشده و تابع عملیات حرارتی سخت کاری نیز می شود.

آژاکس عرضه کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ،اعم از پیچ و مهره شش گوش آهنی،پیچ و مهره شش گوش خشکه،پیچ و مهره شش گوش است.نلس است.یل، پیچ و مهره شش گوش کالوانیزه و ... پیچ و مهره فولادی با پوشش داکرومات که با بکارگیری آبکاری سطحی از نوع الکتروپلیت صورت گرفته است. و در دمایی بین دمای آبکاری گالوانیزه سرد و گرم انجام می گیرد و با قابلیت بالایی در برابر خورنده های طبیعی و صنعتی و با طول عمر بالای پیچ و مهره داکرومات در تست نمک عرضه می شوند در گرید های مختلف و در شکل شش گوش نیم دنده و تمام دنده عرضه می گردند. پیچ و مهره سازه است.اندارد DIN که در گرید HV عرضه می شوند برای سوله سازی ها و در پی ساختمان، سد، نیروگاه و پل سازی مورد است.فاده قرار می گیرند. پیچ و مهره و اتصالات صنایع نفت و پتروشیمی و انواع است.اد بولت ها در این مجموعه تولید و عرضه می شوند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران