پیچ و مهره و میخ در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


پیچ و مهره های سازه که در سوله سازی ها مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل شش گوش اما با عرض، ضخامت و ارتفاع بالاتر و یا با زبان بازاری با گوشت بیشتری و طبق است.اندارد DIN تولید می شوند که اغلب در گرید HV مورد است.فاده قرار می گیرند. البته است.اندارد دین به تبیین انواع مختلف دیگری از پیچ مانند پیچ های آلنی Cap head screw نیز می پردازد که طبق است.اندارد DIN تولید می شوند.

گرید و کلاس پیچ و مهره هر دو از مقاومت کششی و سایشی صخبت می کنند که تحت تاثیر انتخاب متریال بکار گرفته شده در تولید و فرایندی که به منظور سخت کاری و عملیات حرارتی افزاینده قابلیت های مکانیکی صورت می گیرد بالا می روند. بالا رفتن گرید و کلاس پیچ و مهره به مفهوم افزایش درصد کربن در ساختار مولکولی آلیاژ فولاد (تا درصدی مشخص) که تا اندازه ای به سمت ترد شدن ساختار فولاد نیز پیش می رود می باشد. البته افزایش بی رویه عنصر غیر فلزی کربن در ساختار فولادی پیچ و مهره با تبدیل از فولاد Carbon steel به چدن Cast Iron به کلی قابلیت های مکانیکی پیچ بالاخص در برابر تنش های ارتعاشی و ضربه Impact را از بین خواهد برد. بدیهی است. که افزایش تنسایل (در نمودار تنش و کرنش) و سختی سطحی تنها با تغییر در ترکیبات شیمیایی پیچ و مهره میسر نشده و تابع عملیات حرارتی سخت کاری نیز می شود.

گروه صنعتی پیچ و مهره تهران مرکز عرضه کننده پیچ و مهره های گرید بالای صنایع ساختمان در گرید های آمریکایی مانند پیچی و مهره گرید های و است.اندارد A, A و پیچ و مهره های مصرفی صنایع نفت و پتروشیمی و اتصالات فلنج ها از نوع است.اد بولت در ابعاد اینچی و میلیمتری است.. عرضه پیچ و مهره سازه ها و سوله ها در گرید HV تولید شده طبق است.اندارد DIN که نسبت به پیچ و مهره های شش گوش ساده دارای حجم و میزان متریال بالاتری است.. عرضه پیچ و مهره های صنعتی اتصال پمپ، کمپرسور، ژانراتور، انواع گیربکس و ماشین آلات صنعتی از نوع پیچ و مهره صنعتی شش گوش در کلاس های فولادی خشکه .، فولادی . و . و همچنین پیچ های آلن سر است.وانه ای است.اندارد DIN در سایز های مختلف بصورت تمام دنده و نیم دنده. عرضه پیچ و مهره های است.نلس است.یل است.نیته در گرید های A , A با قابلیت بسیار بالا در تماس با آب و رطوبت به شکل های شش گوش، متری و آلن. پیچ و مهره تمام رزوه یا تمام دنده که تحت نام فنی Stud bolt شناخته می شود و طبق است.اندارد ASTM A عرضه می گردد و در گرید های فولادی B , B بصورت فولادی و در گرید B از جنس است.نلس است.یل عرضه می گردد. مشاوره رایگان خرید، انتخاب و اطلاعات فنی و مهندسی و تنسایل پیچ و مهره متناسب با کاربری به مشتریان بصورت رایگان.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی