جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۵ برابر با ٬۵ نفر (٬ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۸٬ نفر مرد و ۸٬۵ نفر زن بودند. ساکنان این شهر اغلب از اطراف تهران و دیگر است.انها هستند که به دلایلی همچون مسکن نسبتاً ارزانتر، میزان کمترافیک و آلودگی هوا نسبت به تهران، وجود فرصتهای کاری به واسطهٔ است.قرار شهرکهای صنعتی در نزدیکی این شهر و همچنین پروژههایی نظیر
این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
تصمیم گیری در مورد مناسبترین کوپلینگ مورد نیازتان، مستلزم در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی است.. گشتاور و خروجی شفت محرک، دقت موقعیتی شفت، شدت عدم انطباق بین دو شفت، لرزش و چند مورد از این عوامل هستند. امیدواریم با مطالعه مقاله حاضر توانسته باشید معیارهای مناسبی برای انتخاب و
این کوپلینگ در مواردی مورد است.فاده قرار می گیرد که تخفیف و کاهش نوسانات پیچشی مدنظر باشد. نوع دیگری از کوپلینگ های پلیمری که بیشتر در سیستم های محرکه ای قدرت پایینی دارند است.فاده میشود کوپلینگی است. که از ترکیب فک و واسطه لاستیکی تشکیل می شود. (شکل زیر)
کوپلینگ واسطهای است. بین شفت خروجی یک تولید کننده حرکت (محرک) و شفت ورودی یک دریافت کننده نیروی حرکتی (متحرک).شفت با قرارگیری بین محرک و متحرک، نیرو و گشتاور را از یکی به دیگری انتقال میدهد.همچنین کوپلینگ موجب اتصال صحیح شفتها به یکدیگر میشود.
کوپلینگ ماف که به آن گیرهای هم میگویند نوعی سیلندر توخالی ضحیم است.. طراحی آن ماف به گونهای است. که شفت کاملا در آستین قرار بگیرد. کوپلینگهای گیرهای به دو صورت یکپارچه و دوپارچه تولید و عرضه میشوند. همچنین برای جلوگیری از حرکت طولی کوپلینگ هنگام اتصال دو شفت به یکدیگر، دو یا چند سوراخ رزوه دار در انتهای شافتها قرار میدهند. ماف قطعات چندان پیچیدهای ندارد و ساخت آن به راحتی امکان پذیر است.. کاربرد کوپلینگ ماف در مواردی است. که شفتها کاملا موازی یکدیگر هستند و به هیچ ترازی نیاز ندارند و همچنین ظرفیت حمل بار، سبک تا متوسط است..
هدف دیگر، جذب ناهمانگی است.. در برخی موارد ممکن است. هنگام نصب کوپلینگها خطا وجود داشته باشد و یا ممکن است. درایور و قطعه متصله به آن از نظر ارتفاع یا موازی بودن، کاملا تراز نباشند که این امر موجب فشار و سایش بیشتر بین قطعات و در نتیجه کاهش عمر مفید آنها میشود.