مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در اسلامشهر

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]


نوع لباس هایی که افراد در داخل اتاق های تمیز می پوشند با سایر مکان ها متفاوت است.. در این اتاق ها حتما باید از کلاه ها و لباس های مخصوصی است.فاده شود. حتی در برخی از این اتاق ها قبل از ورود به آن ها دوش های هوا طراحی شده است.. هواکش اتاق تمیز دارای فیلتر خاصی است. تا میزان آلودگی محیط را به حداقل برساند.

در این مجموعه پانل‌های سیستم اتاق تمیز مدولار با رویه‌های کنترل‌شده توسط کارخانه تولید می‌شوند که شامل معیارهای طراحی برای عملکرد سیستم به دنبال شیوه‌های مهندسی خوب، با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های GMP مورد نیاز برای محیط‌های اتاق تمیز تخصصی است..

در cleanroom ها علاوه بر کارایی بالا، می‌توانند فرصتی برای است.فاده از تکنیک‌های ساخت و ساز سبز در سازمان شما ایجاد کنند. اگر می‌خواهید به عنوان برندی که به محیط زیست و جامعه اهمیت می‌دهد، شهرت داشته باشید، این مهم است.. اتاق‌های تمیز مدولار می‌توانند از مواد بازیافتی در ساخت خود است.فاده کنند، که به محافظت از منابع طبیعی زمین و کاهش میزان زباله‌هایی که به محل دفن زباله می‌روند کمک می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر