مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در بهارستان

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


اتاق تمیز یا همان کلین روم یک مکان، همان طور که از اسم آن مشخص است. یک فضای محافظت شده برای جلوگیری از ورود آلودگی هاست و برای صنایع حساس مانند داروسازی، پزشکی یا مواد غذایی می توان از آن است.فاده کرد. اتاق تمیز برای اولین بار در بیمارستان ها مورد است.فاده قرار گرفت لُرد لیستر به این نتیجه رسید که اگر آلودگی ها کم تر باشد درمان بیماری ها و عفونت ها بهتر انجام می شود و این موضوع به پایه های برای طراحای اتاق های تمیز امروزی تبدیل شد.

بهتر است. از شرایط بهره برداری برای تعیین کلاس یک کلین روم است.فاده شود. سپس کلیه تجهیزات و وسایل و همچنین سیستم ها در فضای اتاق تمیز نصب و راه اندازی می شود. کیفیت کار در این اتاق بیشتر است. و در مورد اتاق های کوچک ایجاد شرایط پویا کاری مشکل است. و به همین دلیل توصیه نمی شود. 

امروزه است.فاده از اتاقک توزین اتاق تمیز تاثیر بسیار زیادی در سلامت پرسنل، نمونه و مواد دارویی داشته و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. اتاق توزین اتاق تمیز که اتاق نمونه برداری نیز نامیده می شود، مجهز به فیلتراسیون سه مرحله ای هپا بوده و بدین وسیله نمونه/محصول، پرسنل و همچنین...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر