مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در بومهن

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


میزهای لامینار به عنوان کابینت هایی می باشند که هدف اصلی محافظت قطعه تولیدی از آلودگی محیطی می باشد و محافظت اپراتور مدنظر نمی باشد در نتیجه فضای داخلی با فشار مثبت طراحی می گرددکه دارای دو نوع عمودی و افقی می باشد که هرکدام دارای مزایا و معایب خود می باشند.

در اتاق تمیز پویا مواد اولیه خریداری و تولید انجام و پرسنل در اتاق مشغول انجام کار می شوند. قبل از نصب تجهیزات میزان آلودگی موجود در اتاق اندازه گیری می شود. در این حالت از روش تست آنالیز در یک اتاق ساخته شده است.فاده می شود و ممکن است. شرایط آماده به کار یا بهره برداری کلاس بندی شود.

اتاق های تمیز مدولار طراحی بسیار کارآمدی دارند که می تواند کارکرد آنها را بسیار ارزان کند. اتاق‌های تمیزی که به این روش ساخته می‌شوند اغلب برای کنترل دما و رطوبت به هوای کمتری در فضای باز نیاز دارند، بنابراین هزینه انرژی برای پایدار نگه داشتن محیط اتاق تمیز را کاهش می‌دهند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر